Kapli Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mahirim ftw! Faens Server Status for players: OFFLINE Forstår ikke at vi betaler for dette... Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Gief Darkfall! Må vente noen uker før jeg får kjøpt det.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mahirim ftw! Faens Server Status for players: OFFLINE Forstår ikke at vi betaler for dette... Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mahirim ftw! Faens Server Status for players: OFFLINE Forstår ikke at vi betaler for dette... Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag. STOKA har darkfall nå! og noen som veit når serverne er back? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mahirim ftw! Faens Server Status for players: OFFLINE Forstår ikke at vi betaler for dette... Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag. Jeg gjør det, og jeg vet det. Men fortsatt.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Serverne skal være tilbake om rundt 5 min Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Nå skal jeg omsider få testet spillet snart Gleder meg! Lenke til kommentar
haffi Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Fortsatt offline? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 blir darkfall solgt på siden dems hver dag kl 17.00 norsk tid? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 blir darkfall solgt på siden dems hver dag kl 17.00 norsk tid? Tror det stemmer. 16 eller 17, tror det 17 norsk tid. Sjekk her om du vil ha tips for å få kjøpt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Hater å sitte i kø Tar så laaaaaang tiiiid Lenke til kommentar
haffi Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Et spørsmål:D jeg har kommet inn på Darkfall to ganger å når loadingen starter tar det sykt lang tid! så jeg trykker alt + tab og da fryser alt og får en feilmelding det står "Skjermdrivere sluttet å fungere" og jeg rebooter pcn. Noen som har opplevd det samme? og vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Da tror jeg at jeg er ferdig med Darkfall. Et av de aller kjedeligste spill jeg noensinne har spilt. Man må nesten være 4-5 stk til all tid for å kunne drepe NPC fiender, selv de som skal være tagget som lett. Etter å ha gått rundt 4 timer rundt omkring for å finne en spawn så finner jeg da også ut at jeg ikke kan drepe fiendene. Tenkte å dra tilbake til startstedet, men det tar vel fort 1-2 timer å gå tilbake dit, hele spillet er en stor timesink uten mye mening. Får se om jeg gidder å prøve igjen senere hvis de klarer å få fikset litt på dette. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen? Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett. Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Lol noen som står i en slags kø? jeg har ikke kommet inn og har sikkert venta 30min - 1t så lurer litt på hva som skjer? Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Serveren falt ned nå gjorde den ikke? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen? Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett. Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen. Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om? Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der. Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen? Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett. Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen. Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om? Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der. Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild. http://www.exploiter.org/darkfall/ -> Easy spawns. Det mappet er ikke noe bogus, det er lette spawns, jeg har testa ved å gå til medium og hard spawn, og det stemmer. Hard er virkelig hard, medium er midt i mellom. Er fullstendig klar over at det er PvP spill, men får være grenser på hvor lite Pve/Solo/bruker -vennlig det skal være, det skal da være mer enn Counter-Strike i en MMO verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå