Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mahirim ftw!

Faens

Server Status for players: OFFLINE

 

Forstår ikke at vi betaler for dette...

 

Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag.

Lenke til kommentar
Mahirim ftw!

Faens

Server Status for players: OFFLINE

 

Forstår ikke at vi betaler for dette...

 

Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag.

STOKA har darkfall nå!:D

og noen som veit når serverne er back?

Lenke til kommentar
Mahirim ftw!

Faens

Server Status for players: OFFLINE

 

Forstår ikke at vi betaler for dette...

 

Les litt på forumet så har det vært kjent at de skulle ta ned serveren rundt denne tiden. De tar alltid ned serveren når de skal åpne salget av spillet, samtidig som at de økte kapasiteten på serverne idag.

 

Jeg gjør det, og jeg vet det.

 

Men fortsatt..

Lenke til kommentar

Et spørsmål:D

jeg har kommet inn på Darkfall to ganger å når loadingen starter tar det sykt lang tid! så jeg trykker alt + tab og da fryser alt og får en feilmelding det står "Skjermdrivere sluttet å fungere" og jeg rebooter pcn. Noen som har opplevd det samme? og vet hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg er ferdig med Darkfall. Et av de aller kjedeligste spill jeg noensinne har spilt. Man må nesten være 4-5 stk til all tid for å kunne drepe NPC fiender, selv de som skal være tagget som lett.

Etter å ha gått rundt 4 timer rundt omkring for å finne en spawn så finner jeg da også ut at jeg ikke kan drepe fiendene. Tenkte å dra tilbake til startstedet, men det tar vel fort 1-2 timer å gå tilbake dit, hele spillet er en stor timesink uten mye mening.

 

Får se om jeg gidder å prøve igjen senere hvis de klarer å få fikset litt på dette.

Lenke til kommentar
4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen?

Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett.

Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen.

Lenke til kommentar
4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen?

Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett.

Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen.

Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om?

 

Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der.

 

Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild.

Lenke til kommentar
4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen?

Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett.

Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen.

Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om?

 

Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der.

 

Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild.

 

 

http://www.exploiter.org/darkfall/ -> Easy spawns. Det mappet er ikke noe bogus, det er lette spawns, jeg har testa ved å gå til medium og hard spawn, og det stemmer. Hard er virkelig hard, medium er midt i mellom.

 

Er fullstendig klar over at det er PvP spill, men får være grenser på hvor lite Pve/Solo/bruker -vennlig det skal være, det skal da være mer enn Counter-Strike i en MMO verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...