Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var litt moro dette spillet når jeg fant ut hvordan ting fungerte og fant noen quests å gjøre, faktisk. Men hvordan prater jeg med spillere i nærheten, eller whisprer til noen jeg kjenner osv?

 

/msg firstname lastname <text>

For å prate med folk i nærheten så bruker man chat kanalen Public.

Lenke til kommentar

Hadde min beste dag i Darkfall så langt i dag.

 

Jeg og 3 RL venner og en til i guilden dro på et lite "raid" til Ork-lands. Vi tok på oss medium bra utstyr og en god del piler og potions. Tenker vi var ute i 3 timer ca drepte en god del Ork's og noen få Mahirim og fikk noe veldig bra loot, deriblandt full Scaale Armor (plate), noen gode våpen (rank 3-4) og et par tusen piler + en hel del småting. Ingen av oss døde, selv om vi på det meste hadde 7-8 mot oss, dette var derimot nære en starter town, så mange hadde lite gear og slikt. Hjelper uansett på Alignmenten, så nå kan jeg drepe en del fra Race alliance uten å tenke på at jeg blir Rød.

 

Egentlig er jeg litt skuffet over melee systemet, hadde forventet et mer komplekst og "skillbased" system. Når går ting hovedsaklig på timing og sparing av stamina. Like helt klart best Pil og Bue, den er utrolig effektiv i PvP.

 

Gleder med til flere slik raids.

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg litt skuffet over melee systemet, hadde forventet et mer komplekst og "skillbased" system. Når går ting hovedsaklig på timing og sparing av stamina. Like helt klart best Pil og Bue, den er utrolig effektiv i PvP.

Har ikke fått spilt spillet enda, men det er vel egentlig dette jeg har forventet. Liker at bue er et effektivt.

Og bra at det er mulig å ha det gøy. ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg spilt en stund og fått armor skillen opp gradvis. Men ennå så syns jeg tar mye skade av en goblin for.eks. Må jeg repaire armor ellerno?

 

Den har vel durability som alle ting i spillet, men du kommer nok til å miste den leeeeenge før du tenker på å reparere den.

 

Når du får trent opp defence, fortitude og rigor litt, tar du også litt mindre skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...