Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye de taper på at folk faktisk ikke får kjøpt spillet. Normalt ved release, har folk i det minste kjøpt spillet, og vil derfor gi det en mulighet når de første bugsa har gitt seg, så man kan logge på. Sånn dette holder på nå, vil man jo tro at folk faller bort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ideen med total frihet er det jeg er ute etter i et slikt spill, men det blir for mye pvp tror jeg, hadde det vært som everquest eller wow med tanke på pve delen før wotlk og tbc så hadde det vært flott :) antar at når man mister noe i pvp så¨har man sjangs og loote noe fra noen andre i neste pvp kamp så det kan vel fungere greit på den måten :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg , eller virker combat i DF dørgende kjedelig ? Det ser døllete ut og minner meg om gamle Heretic og Hexen.Nå har jeg ikke prøvd spillet enda og mitt utsang er bare basert på et viss antall demoer.

 

Er ikke bare deg. Magic combat virker veldig Hexen ja.

 

Eneste combaten som ser postiv ut, er pil og bue. Liker den realistiske måten de har lagt opp det på, selvom det virker som om folk trenger haugevis av piler for å downes. Men så har man jo veldig range da.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Var et enda større slag i dag, sykt mange folk der. Noen snakker om opp til 300 personer.

 

Mellom hvem da?

 

Silo, quit zergguildet da. :(

 

Synes folkene i guilden er kjempe koselig og liker miljøet :) Så trives som plommen i egget. Bare at jeg suger i engelsk så folk sliter å skjønne meg :lol: Men det kommer seg :D

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Er det bare meg , eller virker combat i DF dørgende kjedelig ? Det ser døllete ut og minner meg om gamle Heretic og Hexen.Nå har jeg ikke prøvd spillet enda og mitt utsang er bare basert på et viss antall demoer.

 

Er ikke bare deg. Magic combat virker veldig Hexen ja.

 

Eneste combaten som ser postiv ut, er pil og bue. Liker den realistiske måten de har lagt opp det på, selvom det virker som om folk trenger haugevis av piler for å downes. Men så har man jo veldig range da.

 

Pil og bue ser litt interessant ut ja, hvis jeg tester ut DF blir det noe slikt jeg skal prøve på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...