Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Har oppretta konto , hvis jeg legger inn visa kortet - får jeg tilgang til å kjøpe clienten da ? Det står at shop er "off"

Du må nok vente til imorgen og prøve å få kjøpt. De sliter med at det er for mange som vil kjøpe, og kontosystemet dems takler ikke så mange.

 

Derfor åpner de bare opp for kjøp på hverdager rundt kl. 7 norsk tid. Du må altså prøve å få kjøpt da, noe som tilsvarer å vinne i lotto - uten å være fra Værdal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et lite kort spørsmål: Jeg ser man kan velge Visa Electron for å betale med, gjelder det også norskt? Og når kommer dem til å legge inn støtte for bankoverføring.

 

Har du 16 nr på bankkortet så ja

 

Søren sto bare kontonummeret (12 siffer), og foreldra mine vil ikke legge ut kredittkort informasjon på nettet. Jeg har prøvd å forklare dem hvor sikkert det kan være. :(

Lenke til kommentar

Jøsses, våkna med ny account idag. Ikke dårlig!

 

Men fy fader man duger ikke alene i dette spillet, og finner fanken ikke noen ordentlige klan/tribes heller. Absolut alle tviholder på "klish" navn som " Shadow Syndicate " / "Inquisition" osv osv. med historie tidligere guilder i andre spill..

 

Vet noen her om en ny clan med noe RP? Valget mitt står imellom Mahirim og Human.

Ser virkelig frem til å ha en character som vokser med klanen, ikke bare en attpåklatt på folk som har holdt på flere år igjennom utallige MMO's

 

Coco :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...