Artifax Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har en dell dimension 8200 med 256 mb pc800 RD-RAM. Det lagger på bf når jeg har alt på topp, og det vil jeg ha. Hvor mye ram bør jeg ha? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 BF med alt på topp krever mye. Hva slags CPU og skjermkort har du? Dessuten er 256 MB lite. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Prøvde å fikse det problemet til en kompis av meg. Hvis windows er generelt treg og du har lagt inn sp1 (gjøres via winupdt feks.) så er det at du har blitt rammet av en feil i sp, det hadde iallefall han og da hjalp ikke rammen så mye, brukte fortsatt fem år på å loade kart men hakkingen hadde forsvunnet... Jaja, anbefaler at du kjøper 512mb (ca2000kr) men hvis økomomien går litt u ubalanse da kjøp 256mb som han gjorde (1034kr elns) Bf sluttet og lagge og hos meg med et helt annet system oppgraderte jeg minnet og da ville bf mer Hvis du ringer dell så tror jeg du trenger non ecc 800mhz kjøre brikker paralelt (eks hvis du skal ha 256mb så må du putte inn 2*128mb) men ring for å være sikker Du åpner maskinen ved å trykke inn knappen i front og drar opp sidepanelet, så tar du og trykker på en knapp av blikk i blikkramma ved psu og bøyer ut psy (den har hengsler) så tar du ut de to brikkene uten sølvdeksel og slenger inn de nye, det skal si klikk når de sitter skikkelig (måtte trykke skitt så hardt for å få krokene til å sette seg inn i rammen) bor du i oslo, ring til komplett og si hva du skal ha varene er der etter tre dager Lenke til kommentar
Artifax Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 jajaja.... jeg er ikke dum. jeg kan da bygge en pc da!!! jeg vet hvilken ram jeg skal ha og alt det der, det er bare det at jeg lurer på hvor mye jeg trenger (512 eller 256) Jeg har: Rambus/kingston Value PC800 400MhZ 40ns non ecc. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 du trenger minimum 512MB totalt, helst mer, men sinden RDram er grannskauens dyr må du nesten se hva du har råd til, 1GB ram er faktisk nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå