Qosmio Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har etter mange år med min gamle D-Link 54mps router fått opp øynene for at det kanskje finnes bedre routere der ute. Vil ha en router som ikke fungerer så alt for mye som et "sugerør", men som er kjapp og grei til nedlastninger osv. Vil også helst ha en med USB tilkoblingsmulighet. Vi skal kjøre 2 bærbare pc`er på dette hjemmenettverket. Hva må jeg tenke på ved kjøp? og gi meg gjerne evt. anbefalinger. M Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet hvert fall Apple har Airport Extreme har USB tilkoblings mulighet. Vet ikke helt hvordan den er, siden har den ikke selv, men tror den er bra. Hvis du vil ha en router med harddisk så kan jo time capsule være et alternativ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lurer på om Airport Extreme har no bra rekvidde? :S Ser liksom ikke slik ut.. Erfaringer der.. ? Lenke til kommentar
Qosmio Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Router med harddisk høres ikke fristende ut. Har etter bitre erfaringer lært at kun WD duger i lengden. Så en router med USB inngang ville vært bra. ;-) Vet bare ikke hvilken jeg skal kjøpe. Vi skal bruke 2 "nye" bærbarpc`er med Windows Vista. Skal vel kanskje laste ned litt div også, så den må være kvikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå