michael691 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ser på Street hypnosis. Og tviler sterkt på at det er sant. Er det bare tull? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 You bet! Noe er bare uthulet hore-piss, mens andre greier er jo litt sant da... spookey... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Akkurat sånn type hypnose er bare bullshit, men andre former for hypnose kan virkelig hjelpe folk. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 altså..hypnos programmer som går i beste sendte tid på tv med publikumm og heiadamer er bullshit. Hvem i helvete er det som sovner bare fordi en gjøk knipser med fingra! Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvem i helvete er det som sovner bare fordi en gjøk knipser med fingra! **kremt** Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor skulle det ikke være sant? De vet akkurat hvor de skal stimulere og "forvirre" for å gjøre folk "bortevekk" har stor tro på at det ikke er bullshit jeg. Man vet det ikke før man har prøvd selv igrunn, hehe Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor skulle det ikke være sant? De vet akkurat hvor de skal stimulere og "forvirre" for å gjøre folk "bortevekk" har stor tro på at det ikke er bullshit jeg. Man vet det ikke før man har prøvd selv igrunn, hehe Kan være ENIG med deg der, men jeg tror det ikke selv heller før du gir meg en hypnotisør Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Melder meg frivillig til å bli hypnotisert! Bor i Trondheim, så om noen veit om noen som kan de greiene der, så sign me up! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ser på Street hypnosis. Og tviler sterkt på at det er sant. Er det bare tull? Aner jeg noen som har sett på Penn & Teller? Jeg ville sagt at det er rent overbevisning, men virkningen fungerer jo om det så kalles overbevisning så både ja og nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå