Gå til innhold

Rare lyder ved mp3-avspilling

Anbefalte innlegg

Kommer masse rare lyder når jeg skal høre på mp3 i winamp, musikken er der men lydene er mye høyere. Er slik blip blop lyd, sikkert noen som forstår hva jeg mener.

Tenkte lydkortet hadde tatt kvelden, men prøvde å se på en musikkvideo i media player og da er lyden helt normal.

Prøvde så en mp3, men det ble bare skurr.

Hva har skjedd ?? mp3-kodeken som plutselig har blitt borte ?, fatter ikke hvordan det kan ha skjedd.

Endret av AsconaB
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Viser seg at det har blitt motsatt nå, det som var normal lyd på har blitt til støy og mp3'ene har blitt normale....

Edit: Der tok jeg visst feil, er bare noen mp3'er som fungerer, resten har den støyen.

Endret av AsconaB
Lenke til kommentar

Hmm, merkelig, men du er ihvertfall ikke alene om lyd problemer!

Når jeg hører på mp3 så kan det hende at det kommer en forstyrrelse i lyden som om det skulle ha vært svake strømladninger som slår i høyttalere / hodetelefonene, utrolig irreterende til tider.

Mistenker det innebygde lydkortet og muligens dårlige drivere, for først lagga lyden i tillegg, noe som løste seg etter en haug med forsøk på å finne en annen driver og reinstallere.. =\

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting, har kommet plutselig.

Pleier ikke høre så ofte på mp3 eller annet på pc'n så kan ikke eliminere hva jeg har gjort for at det ble sånn heller.

Vanskelig å forklare lydene, er sånn blip blop skratsj også musikken i bakgrunnen. Men noen ganger er det bare støy og ingen musikk i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...