Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisann Har lurt litt på hvorfor man ikke kan dette? Det er mange tråder jeg liker å lese i, men som angår et tema jeg ikke har peiling på. Mao jeg lærer noe av å lese i tråden, og får ett litt bedre syn på ting og saker. Derfor hadde det vært greit med en funksjon, hvor man kan legge til en tråd uten å måtte skrive et dumt innlegg som "*mine innlegg*" eller liknende. Og det er ikke alltid jeg husker hvor den og den tråden ligger, eller ikke kan finne den hvis den har forsvunnet mange sider bakover. Dette er kanskje noe dere forum-sjefer har tenkt på? /HP Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Savner dette jeg også, og nå måtte jeg skrive her for å følge med på hva som skjer i denne tråden. Jeg leser mye mer tråder enn jeg skriver i, derfor blir det tungvindt å skrive som du påpeker, et dumt innlegg for å få den under mine innlegg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er det vi har favoritter til. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Øverst til høyre: Valg - Lagre i favoritter Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Og da finner man tråden i favoritter-menyen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var jeg faktisk ikke klar over Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skamme seg. Men det er mange som klager over at favoritt-funksjonen ikke fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ingen problemer her.. Hva mener de er problemet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror det var noe med at favorittene ikke viste nye innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg