Viddi_boy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan installere xp med bærbar uten cdrom? så i biosen at det gikk ann å sette opp sånn at dein startet en usb port før hardisken, men hvordan får jeg foreksempel xp på minne brikke? eller går ikke dt jeg tenker på? noen anne forslag? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Først laster du ned Vista Aik. Så lager du …a Bootable Windows PE RAM Disk on UFD (det krever at du har mer enn 256MB ram på maskinen din) … resten blir historie, så snart selvfølgelig du har klart å lage den, og boote maskinen din, samt at du har plass på usb for XP installasjons filer. Lenke til kommentar
marnes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan installere xp med bærbar uten cdrom?så i biosen at det gikk ann å sette opp sånn at dein startet en usb port før hardisken, men hvordan får jeg foreksempel xp på minne brikke? eller går ikke dt jeg tenker på? noen anne forslag? To valg: 1) Minnepenn: Lag et ISO image og legg deg på minnepennen. Derretter gå i bios og velg at den skal starte opp på dette mediet. 2)Nettverk: Installer XP over nettverk (søk google, husker ikke hvordan nå 3) Diskett:P Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan installere xp med bærbar uten cdrom?så i biosen at det gikk ann å sette opp sånn at dein startet en usb port før hardisken, men hvordan får jeg foreksempel xp på minne brikke? eller går ikke dt jeg tenker på? noen anne forslag? To valg: 1) Minnepenn: Lag et ISO image og legg deg på minnepennen. Derretter gå i bios og velg at den skal starte opp på dette mediet. 2)Nettverk: Installer XP over nettverk (søk google, husker ikke hvordan nå 3) Diskett:P Du får ikke plass til xp på en diskett så er bare og gi opp det En diskett er på et par megabyte (tror jeg) og et xp image er på 600-700 mb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du får ikke plass til xp på en diskett så er bare og gi opp det En diskett er på et par megabyte (tror jeg) og et xp image er på 600-700 mb Der tar du feil. XP tar IKKE 600-700 millibit. Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan installere xp med bærbar uten cdrom?så i biosen at det gikk ann å sette opp sånn at dein startet en usb port før hardisken, men hvordan får jeg foreksempel xp på minne brikke? eller går ikke dt jeg tenker på? noen anne forslag? To valg: 1) Minnepenn: Lag et ISO image og legg deg på minnepennen. Derretter gå i bios og velg at den skal starte opp på dette mediet. 2)Nettverk: Installer XP over nettverk (søk google, husker ikke hvordan nå 3) Diskett:P Nr 1 dær funker ikke. Jeg må legge inn windows via usb å Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du får ikke plass til xp på en diskett så er bare og gi opp det En diskett er på et par megabyte (tror jeg) og et xp image er på 600-700 mb Der tar du feil. XP tar IKKE 600-700 millibit. Er mb en snarvei for millibit eller noe sånt ? Mente værtfall megabyte Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 får ikke til å legge det inn på minnepenn jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå