kimosabi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Skrudde løs grillene fra vifteholderne i fronten, skar ut grillen bak og skrudde løs grillen på toppen. Hjalp et par grader faktisk. Mere stille går den også. Endret 19. januar 2009 av kimosabi Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du også hull i bunnen? Slik at PSU får kjøling. Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ja, måtte jo skjære og kose meg litt når jeg først hadde vinkelkuttern igang. Satt kabinettet litt høyere på bordet samtidig siden jeg syntes de originale gummiføttene var for lave. Står nå på 4 General snusbokser i tillegg. Her er kassa før lakkeringa ser ikke øverste hullet til 8-pin desverre: Endret 20. januar 2009 av kimosabi Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Sjulimann, har med litt inside bilder og? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ourasi fint kabinett men så litt trangt ut :/ Kan være siden du har tatt bilde ifra siden... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ourasi fint kabinett men så litt trangt ut :/ Kan være siden du har tatt bilde ifra siden... Det er nok veldig skrått da, kikk litt på Maximus Formula kortet og hvor det ender, fra der det ender er det 20cm plass med bla. huller til å skjule kablene. Får faktisk hele Lian-Li miditoveret inni Cosmos S kassa, så trangt er ikke det første jeg tenker på når jeg jobber med det Edit: La til et bilde fra en annen vinkel.. Da har jeg støvtørket nok gulver med buksene mine for ikveld Endret 6. februar 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Må bare få denne i "Mine innlegg" jeg. La ut noen bilder av mitt Antec P180 Mini i bildetråden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 zaynox; utrolig :| for ett rot! Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) La til bilde hvor jeg har skjult 8pin CPU kabelen, ser det er mange med store kabinetter og denne hengende over ekspansjonskort og GPU. Plagsom sak dette Tror jeg skal rekke frem ved å strekke den på baksiden av hovedkort brettet, men får kikke på det imorra, når det blir lys..... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13037143 Endret 7. februar 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Synd at denne og bildetråden er så godt som død ut Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bare pga. at man ikke kan kommentere, brukere klarer ikke se sammenhengen mellom innlegg, og syns det selv bare er trassig og idiotisk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Er den gamle tråden stengt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hva med å starte en ny tråd? Steming for det? (sikker ikke mange som ser dette men ) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor skal vi starte en ny? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor skal vi starte en ny? Fordi at den her er helt død vel!? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den var ganske fet må jeg. Artig med utstikkende CPU-kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå