St0neCld Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Endelig fikk jeg den Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Stilig hamtidamti! Har du tatt og maskert hele kabinettet og skjært ut mønstere også lakk over? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen kommentar? :/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen kommentar? :/ Du har ikke noe man kan kalle kabinett så ikke mye å kommentere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen kommentar? :/ Du har ikke noe man kan kalle kabinett så ikke mye å kommentere. Nei, ok. Daså Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ingen kommentar? :/ Utrolig bra bilder må jeg si, tror neppe du brukte mobilen her... Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Var nok Canon 30D med stativ som jeg lekte meg med, ja Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Klarte å poste bildene i denne tråden. Men det er fiksa nå. Hva synes dere om min maskin? Endret 24. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 arehei; utroooolig klare og pene bilder! Gled deg til støv i den cpu vifta ^^ Har den selv Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tok bildene med mobil, så man kan vel ikke vente så mye mere? Støv i kjøleren? Hva har man støvsuger til? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tok bildene med mobil, så man kan vel ikke vente så mye mere? Støv i kjøleren? Hva har man støvsuger til? er det ikke støvsuger som skal være så risky ifølge noen? bruker selv støvsuger,men opptrer forsiktig;) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 arehei; utroooolig klare og pene bilder!Gled deg til støv i den cpu vifta ^^ Har den selv Har hatt den inni kabinett i ett og et halvt års tid. Var noe støv på den, men å blåse på ene siden med støvsuger på den andre gjorde den relativt ny. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tok bildene med mobil, så man kan vel ikke vente så mye mere? Støv i kjøleren? Hva har man støvsuger til? er det ikke støvsuger som skal være så risky ifølge noen? bruker selv støvsuger,men opptrer forsiktig;) Har brukt støvsuger i mamma sin maskin før. Gikk fint det. Skjønner ikke helt hva som kan være så risky. Alt hardware er jo fast? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det kan oppstå statisk elektrisitet, som kan skade komponenetene. Men har selv aldri opplevd det, jeg kobler ut strømmen når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja strømmen må selvfølgelig ut. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) JFM, kjøp deg en viftestyring til Noctua viftene - det vil du ikke angre på! Du burde også flytte den vifta i front ned til den vifteplassen i front; det ser rett og slett dumt ut å ha den der du har den nå Edit: leif Endret 25. november 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den vifta som står på cpu-kjøleren har jeg hatt i midten i front. (Satte den cpu-kjøleren dit i går) Men fant ut at det var viktigere å ha vifte på cpu-kjøleren. Men jeg skal kjøpe en til Noctua vifte å sette dit. Hvordan viftestyring anbefaler du? Har nå 5 Noctua (snart 6)og 1 standard Antec vifte. Men jeg har et sånnt "ledningsadapter" til alle Noctua viftene. Kan kjøre de viftene på 1300 RPM (19.8db), 1100RPM (16.9db) og 900RPM (12.6db) Men kjører alle Noctua viftene på 1300 RPM (19.8db) fordi standard Antec vifta, som kjører på low bråker holder ca samme støynivå nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvorfor stripset du ikke bare fast viften vanlig? Synes ikke den fronten så veldig bra ut dessverre Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvorfor stripset du ikke bare fast viften vanlig? Synes ikke den fronten så veldig bra ut dessverre Forde at jeg ville ha noe sånt forran vifta. Men jeg er enig i at det ikke ser så bra ut. Vurderer å fjerne det og bare ha vifta der. Tror den vil kjøle litt bedre og da... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jupp, jeg har prøvd å hatt en sånn "Kama-Bay"-løsning, og det er egentlig totalt bortkasta. Jeg hadde veldig bra kjøling fra før av, men når viften er montert på den (Kama Bay'et) så flyttet ikke viften noe som helst luft Prøvde flere Papst vifter, alt fra 1200 omd til 2200 omd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå