Gå til innhold

Kommentartråd for: "Deres BILDER av kabinett"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sweet system andreg;)

 

har du gjemt kablene bak hk?

 

lekkert kabinett også,cooler master:) er det sant at den viftedøra lager en vibrerende lyd?

 

er det 1gig versjoner av 4870?

 

Takk for komplimentet :)

 

Har ikke gjemt noen kabler bak hk, de er klemt sammen mellom hovedkortplaten og brønnene i front. Ligger en del kabler der!

 

Så langt har jeg ikke merket noe til at viftedøren vibrerer, men det kan skyldes at jeg bruker vifter som roterer sakte (~1000rpm).

 

4870 kortene er (desverre) kun 512MB utgaver... Var ute etter kort med noe annet enn rød PCB, så da ble det Sapphire 512MB (Toxic ble i dyreste laget ettersom jeg uansett planla å bytte kjølerene).

 

Hadde vært flott om du får noen bedre bilder av maskinen din. Den ser helt rå ut!

 

Lekkert andreg :)

 

Hvordan er temperaturen i spillmaskinen?

 

Takker :)

 

Desverre har jeg ikke kommet så langt at jeg har testet noen spill på maskinen enda (holder på å installere programmer etc. på den nå), så det er vanskelig å si hvordan tempraturen blir under last...

Ved surfing etc. ser lufttempraturen i kabinettet ut til å ligge 4-5 grader over tempraturen i rommet den står i (ut fra hva sensor på viftestyringen viser).

Endret av andreg
Lenke til kommentar

Takk, Intern. Jeg er godt fornøyd med hvordan den endte opp ihvertfall :)

Ikke på langt nær så ryddig som maskinen i "bilde"-lenken i signaturen din, men jeg gidder ikke ordne mere på den nå... Får se om jeg rydder litt mere senere når jeg er ferdig med å sette den opp, og kansje har fått overklokket litt...

 

Jeg synes hovedkortet er veldig lekkert, så jeg egentlig ble litt skuffet over at det praktisk talt ikke er synlig lengre...

 

De røde sataene rottet opp alt der :sad.gif fått gjemt de bak drive bays ville det blitt bra.

 

Mener du i filserveren min? Jeg er helt enig i at det ser rotete ut med dem sånn som det er nå, så jeg skal fjerne de røde S-ATA kablene etterhvert.

Det ligger kabler klare fra RAID-kontrolleren som skal brukes til diskene, og jeg har en mørk kabel som skal brukes til DVD-brenneren.

Grunnen til at det ikke er gjort enda er at det er systemdiskene som er tilkoblet med dem, og da regner jeg med det blir en reinstallasjon samtidig som jeg flytter diskene over på kontrollerkortet...

Endret av andreg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...