Sewero Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hoved pc-en min ligger på 40 db, den jeg har lagt ut bilder av nå ligger vel på ca 20. Håper på flere kommentarer til ryddingen min Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Må sei det var litt småtøft med lysa i PSU til Sjulimann. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Actrm utrolig mye rot :s Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kablane frå PSU går litt kvar sin retning ja. Tykkjer det er veldig vanskeleg å rydde i kabinettet eg har... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg syns striglinga er det vanskligste..........ikke så lett å gjemme vekk kablene på en god måte ved mindreman har et romslig kabinett da. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke ett veldig romslig kabinett men syns jeg greide det greit. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hadde du sleevet kablene hadde det blitt litt bedre Blink-182 Endret 16. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 sveelet? Du mener sleevet? Har ikke råd til det Ellers hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 @kakesjef hva syns du om "navnet" på kabinettet? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Genialt Hjemmesnekra Mac ftw! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 I know ;D brukte 10 min på å klippe ut teip og feste på Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) sweet system andreg;) har du gjemt kablene bak hk? lekkert kabinett også,cooler master:) er det sant at den viftedøra lager en vibrerende lyd? er det 1gig versjoner av 4870? Endret 17. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Lekkert andreg Hvordan er temperaturen i spillmaskinen? Endret 17. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
andreg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) sweet system andreg;) har du gjemt kablene bak hk? lekkert kabinett også,cooler master:) er det sant at den viftedøra lager en vibrerende lyd? er det 1gig versjoner av 4870? Takk for komplimentet Har ikke gjemt noen kabler bak hk, de er klemt sammen mellom hovedkortplaten og brønnene i front. Ligger en del kabler der! Så langt har jeg ikke merket noe til at viftedøren vibrerer, men det kan skyldes at jeg bruker vifter som roterer sakte (~1000rpm). 4870 kortene er (desverre) kun 512MB utgaver... Var ute etter kort med noe annet enn rød PCB, så da ble det Sapphire 512MB (Toxic ble i dyreste laget ettersom jeg uansett planla å bytte kjølerene). Hadde vært flott om du får noen bedre bilder av maskinen din. Den ser helt rå ut! Lekkert andreg Hvordan er temperaturen i spillmaskinen? Takker Desverre har jeg ikke kommet så langt at jeg har testet noen spill på maskinen enda (holder på å installere programmer etc. på den nå), så det er vanskelig å si hvordan tempraturen blir under last... Ved surfing etc. ser lufttempraturen i kabinettet ut til å ligge 4-5 grader over tempraturen i rommet den står i (ut fra hva sensor på viftestyringen viser). Endret 17. november 2008 av andreg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Veldig deilig å se på, andreg. En fryd for øynene Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De røde sataene rottet opp alt der : fått gjemt de bak drive bays ville det blitt bra. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Takk, Intern. Jeg er godt fornøyd med hvordan den endte opp ihvertfall Ikke på langt nær så ryddig som maskinen i "bilde"-lenken i signaturen din, men jeg gidder ikke ordne mere på den nå... Får se om jeg rydder litt mere senere når jeg er ferdig med å sette den opp, og kansje har fått overklokket litt... Jeg synes hovedkortet er veldig lekkert, så jeg egentlig ble litt skuffet over at det praktisk talt ikke er synlig lengre... De røde sataene rottet opp alt der :sad.gif fått gjemt de bak drive bays ville det blitt bra. Mener du i filserveren min? Jeg er helt enig i at det ser rotete ut med dem sånn som det er nå, så jeg skal fjerne de røde S-ATA kablene etterhvert. Det ligger kabler klare fra RAID-kontrolleren som skal brukes til diskene, og jeg har en mørk kabel som skal brukes til DVD-brenneren. Grunnen til at det ikke er gjort enda er at det er systemdiskene som er tilkoblet med dem, og da regner jeg med det blir en reinstallasjon samtidig som jeg flytter diskene over på kontrollerkortet... Endret 17. november 2008 av andreg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Usj da... det er gamle-maskinen. Her er nye, men er langtfra ferdig. Venter bla. på kontroller fra trådstarter i bilde-tråden Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 andreg; ja filserveren jeg pratet om, spillpc-en er skrå bilder så er ikke godt nok for å kunne kommentere IMO. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen tips bortsett fra sleeving jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå