kloningen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hva med å starte en ny tråd? Steming for det? (sikker ikke mange som ser dette men ) Jeg stemmer JA! Lag så en kan kommentere og poste bilder samtidig. Kabinett tråden er død.. sammen med denne. Dårlig påfunn, sa jeg helt fra starten av Easyshare: Rått med utstående CPU kjøler Hadde vært enda bedre om det ikke hadde vært plexi : P Endret 13. mars 2009 av SLi Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva med å starte en ny tråd? Steming for det? (sikker ikke mange som ser dette men ) Jeg stemmer JA! Lag så en kan kommentere og poste bilder samtidig. Kabinett tråden er død.. sammen med denne. Dårlig påfunn, sa jeg helt fra starten av Hehe ja kanskje Easyshare: Rått med utstående CPU kjøler Hadde vært enda bedre om det ikke hadde vært plexi : P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Min: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13321397 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ska harddiskene stå der Intern? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det skal de. Når jeg er ferdig er det ikke plass andre steder Har ikke funnet den som skal ha to disker i seg enda, og jeg bruker den som skal ha fire disker i seg i gamer-PCen foreløpig. Kommer til å bli rimelig fullt i kabinettet etterhvert. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hvor mange disker blir det totalt? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Blir 8 i førsteomgang, kanskje 10. Får se hva jeg prioriterer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Må ha en ekstra kontroll da eller? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, den jeg venter på Er bare 4 på HK. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Tok å laget en ny tård jeg Denne er er det jo ikke noe liv i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå