Gunfreak Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 dette skipet kom som et lite kit i en boks, skroget er i resin plast, kanoner, mannskap båter, ror, master og de sammen krølede seilene er i hvit metal. de utfolede seilene er i messing. hav platen er også i resin platik, tauene er krov sy tråd. alt er malt av meg, noe man kan se på den dårlige malings jobben her er skipet, det er en 18 gun brig sloop, altås den hadde 18 kanoner, på dette skipet var kanonene 6pders, men samme skip kunne også har tyngre skyts. hver kanon er ca. 5mm lang, så det er ikke så mye deltajer du får på dem, skipet har 2 mindre båter, en som henger bak, og en som er på dekk hav platen ble shait, jeg hadde ikke riktite farger for å få til den mer gjennomsiktige typen. her er skipet med målebånd foran for å vise størelse Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Veldig stilig, og utrolig detaljert. Hvor mange timer brukte du på denne? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg brukte 3 dager der jeg ikke gjorde så veldig mye annet, så kanskje 12-15 timer Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du sier man kan se dårlig malingsjobb, jeg syntes ikke det jeg, syntes den var kjempefin og bra gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå