Betenkt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Har en Linksys WRVS4400N-EU, min fjerde faktisk. Som noen kanskje har sett har jeg hatt store problemer med denne typen og returnert og fått ny et par ganger. I går fungerte den! På alle enhetene mine, helt perfekt! I dag, når det meste har vært avskrudd over natten, oppstår det samme problemet som på tidligere eksemplarer: Den gir ikke ut IP'r trådløst! Eller, den ville ikke det på den restartede PC'n min, men PS3'n hadde fortsatt nett, PSP'n fikk ikke IP. Selv om dette kanskje høres veldig dumt ut, siden jeg har spurt her før, har noen et forslag til grunnen? Hvorfor fungerer den helt perfekt, men plutselig vil den ikke det lenger? Er det bare å returnere denne også? I så fall skal jeg i alle fall ikke ha samme vare ENDA en gang =\ Endret 19. oktober 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ser på tilbakemeldinger at mange sliter med denne trådløst. Det er visst også et problem at den dropper forbindelsen når lease for ip går ut. Tror jeg ville ha funnet et annet produkt som ikke er like kjent for bugs som denne... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk, da skal jeg be om annet produkt når jeg returnerer, men hvilket? (tenker jeg kan bruke samme tråd?) Pris: 1500kr maks Må ha veldig godt rekvidde og støtte for N. Tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 D-link DIR-655 eller 635 er ok på rekkevidde og har uttak for eksterne antenner om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå