NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har du funnet noen ultimat taktikk som gjør at du vinner alle kampene i CM4. Det var jo alltid en spesiell taktikk som sikret deg seirene i de tidligere cm versjonene... Min taktikk som jeg har vunnet en del kamper med nå (3-1-3-1-2) Nistelroy Morientes Veron (attacking midfielder) Giggs Scholes Beckham (tett i tett på midta) Keane © (defensive midfielder) Silvestre Ferdinand G.Neville (tett i tett) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg spiller 4:1:2:1:2 Inzaghi,Sheva Cole Rui Costa,Gattuso Pirlo Kaladze,nesta,maldini,simic Passing:short Close down:always focus passing: down both flanks mentality: attacking Hva betyr Gang hu? Offside trap: no zonal defence: yes counter attack:yes men behind ball: no Kommentarer? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Gung ho er sikkert sånn at spillerne kunne ikke brydd seg mindre om et forsvar, de ruser frem med alt de har... Bra å ta på om man ligger under 5 min før slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå