tessamor Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 .... som passe meg? Har vært borti såå mange boomkjøp nå, at jeg begynner bli lei Siste telefon var Samsung U900 soul. Tasten var suupre..Men batterilevetiden var til å le av!! Dessuten så liker jeg ikke touchmetoden så godt! Trenger derfor hjelp til en mobil der: - Kamera av bra kvalitet - Tynn (slank og forholdsvis lett) - Stilren - Gode taster!!!! (veldig viktig) Noe ala u900 souler perfekt.... -- Batterilevetid mer enn 1 dag!!! - Tåler et lite kakk liksom. - Skjerm! (på str som u900 soul) Håper noen der ute kan hjelpe meg!!?? Er egentlig fan av SE men og samsung .... Mitt største ønske er en liten klapptelefon med di kriteriene... ! Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Sony Ericsson W980i eller Sony Ericsson W595 eller Nokia 6600 Fold eller Sony Ericsson G705 eller LG Secret eller Samsung Emporio Armani Night Effect Endret 19. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Sony Ericsson W980i eller Sony Ericsson W595 eller Nokia 6600 Fold eller Sony Ericsson G705 eller LG Secret eller Samsung Emporio Armani Night Effect Trådstarter ville ha bra kamera; I amobil's test av W980i står det at telefonen har dårlig kamera. Trådstarter ville ha bra taster; I amobil's test av W595 står det at telefonen ikke har fullgode taster. SE G705 er foreløpig bare rykter, og det finnes ingen tester om den. Men litt info finnes her: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso..._og_wi-fi/55503 Og flere bilder av telefonen her @tessamor: hvor mye har du tenkt at telefonen skal koste? Endret 19. oktober 2008 av unison Lenke til kommentar
tessamor Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Sony Ericsson W980i eller Sony Ericsson W595 eller Nokia 6600 Fold eller Sony Ericsson G705 eller LG Secret eller Samsung Emporio Armani Night Effect Trådstarter ville ha bra kamera; I amobil's test av W980i står det at telefonen har dårlig kamera. Trådstarter ville ha bra taster; I amobil's test av W595 står det at telefonen ikke har fullgode taster. SE G705 er foreløpig bare rykter, og det finnes ingen tester om den. Men litt info finnes her: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso..._og_wi-fi/55503 Og flere bilder av telefonen her @tessamor: hvor mye har du tenkt at telefonen skal koste? Tusen takk for at dere gidder svare meg Pris spiller ingen rolle for meg btw Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Forresten så sier Amobil i sin test av Samsung Soul at batteriet i denne er bra og kan brukes i ca. 4 dager med normalt bruk. Så enten var den nok noe feil med din Soul eller så er du en "heavy" bruker av multimedia og da vil nok stort sett alle telefoner trenge hyppige ladninger. Telefoner listed opp var basert på at det skulle vaere en pen og tynn telefon helst i en klapp model. Det er vanskelig a finne en mobil som er god på alt, så en må nok priotitere vilke punkt som veier mest og vaere forberedt på og gå på kompromiss på andre områder. Ser en bort ifra topp kamera så er f.eks Motorola Razr2 V8 en pen slank mobil med god batterikapasitet. NB: V9 versionen er et mye bedre valg. Som nevnt av annen poster de modelene som er nevnt over har også alle noen begrensinger. Av de nevnte er det nok faktisk LG Secret som er den mest "komplette" telefon , den er slank, pen og tynn, har et 5mp camera og det meste av funksjoner. (Dette kan forsåvidt også vaere en beskrivelse av Samsung Soul ... LOL) Men hvis pris ikke er noen begrensing og du kan godta en litt tykkere model så kan også en telefon som Samsung INNOV8 vaere tingen. For en slankere model sa høres kommende Samsung L870 veldig fristende ut. Ellers så er det definitivt å anbefale og prøve telefon i butikk før kjøp da opplevelsen av mange av funksjonene er svaert så subjektivt. (f.eks taster som for en virker dårlig kan for en annen vaere helt perfekt) Endret 20. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå