Pizzaen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei Lurer på når microsoft har tenkt og slutte med oppdateringer til Windows Xp ?? Lenke til kommentar
pepsi343 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 det blir vell til neste år tror jeg? jeg er en gamer og kjører da xp på min data service pack er helt greit for meg så lenge tema og sånt blir endra Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 det blir vell til neste år tror jeg? jeg er en gamer og kjører da xp på min data service pack er helt greit for meg så lenge tema og sånt blir endra Helt greit for deg? Viss du ikke får oppdateringer som tetter sikkerhetshull kommer ikke norton til og hjelpe deg så mye... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 til 2014 leste jeg på denne side: Microsoft Extends Windows XP Support To 2014 community.lifehack.org — Microsoft on Wednesday extended support for its Windows XP Home and Windows XP Media Center operating systems through 2014 to match policies already in place for the business-oriented Windows XP Professional. fra denne side: http://digg.com/microsoft/Microsoft_Extend...pport_To_2014_2 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) til 2014 leste jeg på denne side: Microsoft Extends Windows XP Support To 2014 community.lifehack.org — Microsoft on Wednesday extended support for its Windows XP Home and Windows XP Media Center operating systems through 2014 to match policies already in place for the business-oriented Windows XP Professional. fra denne side: http://digg.com/microsoft/Microsoft_Extend...pport_To_2014_2 Er ikke det litt overkill da? Men takker uansett Endret 19. oktober 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er ikke det litt overkill da? Men takker uansett kanskje, men med microsoft vet man aldri ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå