Domino Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Problemet nedenfor startet helt plutselig for ca en måned siden. Jeg har i ettertid formatert disken i tilfelle software-feil. Bruker nå også andre drivere en før formatering. Problemet er altså at maskinen henger helt spontant. Dvs, alt henger (ink. mus og lyd) og dette skjer helt ut av det blå. Henget varer fra noen sekunder til over et minutt, men maskinen jobber seg ut av det hver gang, og like plutselig som det kom er maskinen OK igjen. Eneste mulige feil-kilden jeg har funnet er nVidias dualview. Denne har jeg det siste året hatt på konstant for å vise filmer på hjemmekino istedenfor PC-skjerm. Henget har foreløpig ikke oppstått med dualview avslått. Skjermkortet er et Asus Geeforce2 MX. Har noen opplevd lignende problemer? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 La meg gjette. Problemet oppstod for en måned siden da du la inn siste versjon av detonator driverne? Prøv å installer en offisiell versjon fra nvidia.com edit: en ny versjon, V 43.45 kom ut for noen dager siden. Prøv den Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 sorry, men nei Problemet oppsto ganske plutselig. Kan ikke huske å ha gjort noen forandringer i tids-rommet feilen oppsto. Dette indikerer desverre at det kan være et hardware-problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå