Gå til innhold

Har jeg fått senebetennelse?


Anbefalte innlegg

Hei, har nå hatt vondt i høyere albue-leddet. Det gjør mer opp mot Biseps. det starter å gjøre vondt konstant, hvert før her om dagen, bare når jeg bruker relativ liten belasting over litt tid. også gjør det vondt som F**** konstant smerte, nesten blir gal. Gjort vondt lenge, og hvis jeg holder armen rolig igjenn da blir det greit. Men idag merket jeg litt smerte fra gårsdagens episode, gjør fortsatt små vondt.

 

I de siste 3 ukene har jeg trenet styrke, 5 ganger hver uke. Etter en mislikket håndbak med kompis på tirsdag, altså etter trening fra mandag fikk jeg ødelagt armen. Nå har jeg vondt i den armen, når jeg bruker den, og i det siste sjenerelt svakt vondt.

 

 

Hva er galt med armen min? Hvorfor blir den ikke bedre etter hvile? (har ikke akuratt latt den hvile i mer enn dag el to da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, Polemos Theos, Hvordan gikk det over? Tiden healer eller? hehe

 

jeg stivner, Hele armen min "klikker", det prikker i fingrene kan du si, altså de klikker, som om jeg hadde en slags sykdom. klarer virkelig ikke å holde armen rolig. det "vibrerer-prikker" ut av min kontroll. Jeg har 0 % power på den armen da det gjør vondt, og sliter da med flere øvelser. Må ha virkelig Fokus på den armen. Og på sitt beste gjør det forbanna godt vondt.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...