jovaa Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Sendte en mail til Club3D der jeg spurte på om Radeon korta med 4ns minne ville være deres standard kort. Dette er svaret jeg fikk. "Yes, this version will have a 230 core clock speed which is does not benefit the user but only in pricing. We do not sell this boards, only we sell the 250/250 at 3.6 n/s memory and the 275/275. Very soon we will have the 300 core done. Please be very carefull by seeing attractive prices by placing this item under the same conditions but different specs. Regards, Paul " Altså ser det ut til at de korta som amraam.no selger er 250 kort med 3.6 ns RAM. Altså et beroligende svar fra produsenten som dermed skulle avkrefte en del onde rykter. Er meget imponert over den hurtige responsen fra Club3D, svaret kom etter 5 minutter. Dette gjelder ikke amraam.no! Skjerp dere!!!!!! Jo Vaagan Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Men hvorfor sier amraam at det en del kort med 4ns da?? Snakket med dem på telefonen og da sa de at de hadde gått igjennom mesteparten av partiet. Dette er et dilemma :smile: Lenke til kommentar
Bambo Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg fikk mitt pov? ATI raedon 8500 kort fra datorbutikken men jeg kan ikke finne POV nevnt noe sted. Jeg kjørte power strip og den sa at memory var 546 delt på to er dette 273 derfor ser dette veldig ut som et retail kort :smile: Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Dette står på Datorbutikken,men kansje du har vert heldig? Mycket prisvärt kort från Point Of View Baserat på ATI's Grafikkrets Radeon 8500 OBS: ATI original Core: 275 Mhz Mem: 275 Mhz Ramdac: 400 Mhz Detta kortet Core: 250 Mhz Mem: 250 Mhz Ramdac: 350 Mhz Lenke til kommentar
labri Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Amraam har sendt kortet mitt. Jeg frykter det er et 230 MHz...... Hva kan jeg gjøre? Jeg vil jo heler ikke betale porto for det!!!! Jeg er forbanna. Slik det ser ut nå - kjøper jeg det..... Amraam tar jo ikke telefonen heller!!!!!!!!!!! ARGH Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Jeg har snakket med Club 3d og de visste ikke om dette med 4 ns før jeg gjorde dem oppmerksom om dette. Men her er svaret jeg fikk av dem: Dear Sir, I am afraid to confirm this. We had a batch that came with 4n/s memory, the core is 250 and the memory is 239 which is a slight difference. We apologize for this because we just checked our goods. I have spoken to the company which distributes the cards to apologize as well as do the necessary arrangements. We believe that this slight difference will not really affect the card but instead we have seen that the performance is even better which we cannot explain under the same setup. If you have any comments please let us know, we are glad to receive these news from you and sad that we have given the wrong cards. Best regards, Paul Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Virker jo som et hyggelig firma det her Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Det virket som de tok det ganske seriøst når jeg nevnte det for dem, for da fikk jeg denne mailen: I am glad that you are providing us the right information in your country, can you let us know where are the users getting this information? We are not selling these cards with 4n/s memory for your information. The 8500 comes with 3,6 n/s memory which is the first standard card that comes with it. We know that some other manufacturers are putting the 4 n/s memory to decrease the cost and make the product more attractive to the purchaser which usually is the distributor. We do not do that because it does not benefit the user. If you can provide us this information it will be great help. Sincerely, Paul Ma Club3D Sales Manager Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Fikk nettopp mail fra amraam.no. Der bekrefter de at de nå har kun 4 ns kort som er klokket til 250 Mhz. Tror derfor jeg driter i dette kortet da det ikke blir så klokkevennlig. Satser heller på en Gainward ti200 og klokker det til himmelen. ****!!!! Unnskyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå