Rupal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tenkte å få tatt en familiefoto på et verksted ifm et sølvbryllup. Noen som kunne være snille og gi meg noen anbefalinger på steder som de har erfaring med som man får et godt resultat for pengene, i Oslo-området? Det haster litt, så alle raske forslag settes det stor pris på! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Slettet,misforsto spørsmålet. Endret 19. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 nei her var det ikke mange forslag .. :| Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Et fotoverksted? Det høres mer ut som et arrangement enn et sted. Kanskje du får mer respons om du utdyper spørsmålet. Ser du etter lokasjon eller person? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tolker trådstarter dithen at han trengeret verksted som lokasjon. Det hadde selvsagt vært hyggelig å vite hva slags verksted ... Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg tolker trådstarter dithen at han trengeret verksted som lokasjon. Det hadde selvsagt vært hyggelig å vite hva slags verksted ... Tom Trodde jeg også,men etter og lest posten noen ganger tror jeg han er ut etter et fotografisk verksted ? som kan ta fotografiet. Men men det kan jo bli interessant og se hva han er ut etter Endret 21. oktober 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Beklager hvis jeg var litt uklar. Mente et sted der vi møter opp så en fotograf kan ta bilde Kanskje "fotograf med studio" er et bedre begrep hehe.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vel det blir noe helt annet. Fra Caplex: fotograf. yrkesutøver som fremstiller fotografier. Portrettfotografen fotograferer personer bl.a. i fotoatelier, framkaller, kopierer og forstørrer bilder. Det du jakter på er en fotograf med fotoatelier, evt fotostudio. Det letteste her er å søke på gule sider etter fotograf i ønsket område. Ta kontakt med aktuelle fotografer og hør om pris og muligheter. Hvis det er mange personer som skal være med kan et vanlig atelier bli trangt. Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Skjønner, takk for forklaring Anyway, ja gulesider er nok alternativet, men jeg ville da vite fra folket om det var noen de har benyttet som er å anbefale ut i fra erfaring.. Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ikke akkuratt Oslo men www.barebilder.no er fantastisk service og man får retiheter til en bra pris. ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan anbefale Fame Fotografene, de har studio både på Bygdøy og ved Tinghuset. www.fame.no Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan anbefale Fame Fotografene, de har studio både på Bygdøy og ved Tinghuset.www.fame.no Kanskje lese gjennom denne tråden før man evt. bestemmer seg for Fame https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492766 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå