Gå til innhold

BK: Et kjapt visuelt minne fra Spania

PMnormal

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt tid til BK siden jeg kom hjem fra ferie, men vil likevel dele et skudd med dere fra turen. Det ble lite fotografering, men dette motivet stod så skarpt ut fra alt det andre at kamera måtte opp. Bildet er ucroppet, men "forsterket" i PS med ekstra fargemetning og livlighet, samt litt støy og vignettering.

Jeg synes bare at kombinasjonen (som ikke er arrangert) var så rå at den egentlig står for seg selv. Bildet er tatt med 20D og 28mm.

post-76334-1224417988_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontrast, ja. Jeg gav det litt mer punch en det hadde, men føler vel at det er nok nå. Men det kan hende at det kunne ha gjort seg, selv om jeg er fornøyd slik det er nå.

Takk for finfin kritikk. Det er kjekt å se at litt uvanlig og "ikke-tekniske" bilder fremdeles har en plass i BK. Fint å se at ingen ønsker at bildet skulle vært mer perfekt, og at røffheten settes pris på.

Jeg er litt "sko" i hodet om dagen, så det var naturlig å bidra med et par sko. Jeg er nemlig dæskens fornøyd med de übercoole fritids/loafer-hybridene (med "Frankenstein-design") fra Clark som jeg kjøpte i London på onsdag. Egentlig skulle jeg ha meg originale Desert Boots, men da jeg så disse loafersene i Clark-sjappa så var jeg solgt. Jeg må finne en måte å bruke dem i et bilde på. Sitter på MF Bergen og skriver, samtidig som jeg nyte synet av mine nye kick-ass sko. Yes, I love a nice pair of shoes.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

100% balansert er nok ikke bildet, så jeg kan forstå at det er litt forstyrrende. Det er bare litt off, for å si det slik. Men det blir litt som en slurvete beat, noe jeg ikke synes ødelegger for mye. Litt gøy å ikke gjøre mer enn det som er mulig med søkeren, av og til.

Men blå sokker er vel bedre enn grå, Tom?... eller?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Men blå sokker er vel bedre enn grå, Tom?... eller?

Når vi snakker kles-stil, ja.

Jeg tenkte mer på at hvis sokkene var grå, så står de i stil med den grå muren, mens skoene og flisene hadde ansvaret for fargene. Men det er ikke sikkert at det hadde fungert.

Tom

Lenke til kommentar
Når vi snakker kles-stil, ja.

Ikke til blå sko og kortbukse. Da blir det et litt merkelig fremmedelement. I dette tilfellet mener nok eieren av benene at blå eller hvite sokker er riktig. Og den karen er særdeles motebevisst, og kan kunsten å kle seg. De som har møtt ham på akam-treff kan nok bekrefte det.

Cause he's a dedicatet follower of fashion...

Selv har jeg alltid levd etter tesen om sorte sokker, i og med at jeg sjelden har brukt noe annet enn sorte klær. Men i senere tid har jeg måtte lære meg å leve med andre farger også, og da blir ikke det trygge så opplagt lenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...