PMnormal Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har ikke hatt tid til BK siden jeg kom hjem fra ferie, men vil likevel dele et skudd med dere fra turen. Det ble lite fotografering, men dette motivet stod så skarpt ut fra alt det andre at kamera måtte opp. Bildet er ucroppet, men "forsterket" i PS med ekstra fargemetning og livlighet, samt litt støy og vignettering. Jeg synes bare at kombinasjonen (som ikke er arrangert) var så rå at den egentlig står for seg selv. Bildet er tatt med 20D og 28mm. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe. Det er i alle fall ikke et slikt vanlig turistbilde som alle tar. Likte dessuten kompen din. Dette bildet passet egentlig ganske så bra til signaturen min Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Litt pusseg sammentreff med farger ja. Et typisk motiv som de aller fleste ikke hadde sett, men du har jo et øye for detaljer. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 det er vel ikke så mye annet jeg kan skrive om dette enn at jeg liker hva jeg ser Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 di skoene der var litt flate .. Liker det uvanlige med bildet, kunne tenkt meg litt mer kontrast. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Trenger ørlite mer kontrast. Ellers har jeg litt sans for det like i forgrund og bakgrunn. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Kontrast, ja. Jeg gav det litt mer punch en det hadde, men føler vel at det er nok nå. Men det kan hende at det kunne ha gjort seg, selv om jeg er fornøyd slik det er nå. Takk for finfin kritikk. Det er kjekt å se at litt uvanlig og "ikke-tekniske" bilder fremdeles har en plass i BK. Fint å se at ingen ønsker at bildet skulle vært mer perfekt, og at røffheten settes pris på. Jeg er litt "sko" i hodet om dagen, så det var naturlig å bidra med et par sko. Jeg er nemlig dæskens fornøyd med de übercoole fritids/loafer-hybridene (med "Frankenstein-design") fra Clark som jeg kjøpte i London på onsdag. Egentlig skulle jeg ha meg originale Desert Boots, men da jeg så disse loafersene i Clark-sjappa så var jeg solgt. Jeg må finne en måte å bruke dem i et bilde på. Sitter på MF Bergen og skriver, samtidig som jeg nyte synet av mine nye kick-ass sko. Yes, I love a nice pair of shoes. Endret 19. oktober 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er stas når man får tatt slike bilder, det får en til å dra litt på smilebåndet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er et fint bilde, rent grafisk, og ikke minst bra sett. Det er likevel noe med balansen i bildet som gjør at det ikke riktig treffer meg. Antakelig høyre (for oss) sko samt fot som skaper denne "ubalansen" for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Artig observert der, PM. Men hadde bildet blitt bedre om sokkene hadde vært grå? Eller om skoene sto der i sin ensomhet? Det er det jeg lurer p. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) 100% balansert er nok ikke bildet, så jeg kan forstå at det er litt forstyrrende. Det er bare litt off, for å si det slik. Men det blir litt som en slurvete beat, noe jeg ikke synes ødelegger for mye. Litt gøy å ikke gjøre mer enn det som er mulig med søkeren, av og til. Men blå sokker er vel bedre enn grå, Tom?... eller? Endret 23. oktober 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Genial farge kombination. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men blå sokker er vel bedre enn grå, Tom?... eller? Når vi snakker kles-stil, ja. Jeg tenkte mer på at hvis sokkene var grå, så står de i stil med den grå muren, mens skoene og flisene hadde ansvaret for fargene. Men det er ikke sikkert at det hadde fungert. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Når vi snakker kles-stil, ja. Ikke til blå sko og kortbukse. Da blir det et litt merkelig fremmedelement. I dette tilfellet mener nok eieren av benene at blå eller hvite sokker er riktig. Og den karen er særdeles motebevisst, og kan kunsten å kle seg. De som har møtt ham på akam-treff kan nok bekrefte det. Cause he's a dedicatet follower of fashion... Selv har jeg alltid levd etter tesen om sorte sokker, i og med at jeg sjelden har brukt noe annet enn sorte klær. Men i senere tid har jeg måtte lære meg å leve med andre farger også, og da blir ikke det trygge så opplagt lenger... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Cause he's a dedicatet follower of fashion... Klassiker, nydelig låt fra et konge band. Og sorte sokker rocker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå