gromsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 lurte på om noen har gode erfaringer på bruk av bunnstoff.. sliter med groing både på drev og båt.. båten ligger i sandebukta i vestfold, trur det er mye forurensing etter papirfabrikk som har vært her.. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg har ihvertfall gode personlige erfaringer med seajet ! Lenke til kommentar
gromsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg har ihvertfall gode personlige erfaringer med seajet ! Lenke til kommentar
gromsen Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg har ihvertfall gode personlige erfaringer med seajet ! broren min fikk båt i sommer med seajet sort bunnstoff ferdig fra leverandør av båt.. dette grodde veldig mye etter tre uker.. han fikk nytt fra seajet da han klagde, de sa de hadde to forskjellige typer en som er miljøvennelig og en som er veldig bra.. har hort hempel er bra-... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg bruker Hempel Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Siste sesongen vi hadde båten liggende ute, brukte bunnstoff fra biltema. Det har aldri grodd så lite noen gang, og har prøvd flere av de kjente dyre merkene tidligere år, men aldri vært helt fornøyd. Men er ca 5 år siden, så mulig blandingen er endret pga miljøkrav osv. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kjøpte hvitt bunnstoff hos Biltema i fjord, men det var jo mer latte-farget enn hvitt. Båten så jo nesten ferdiggrodd ut Lenke til kommentar
gromsen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 er det forskjell på sort /hvitt bunnstoff?? Lenke til kommentar
Golito Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Uansett om vi snakker bunnstoff/maling/lakk så vil hvitt være mer utsatt for missfarging enn noen annen farge. Sort holder seg som regel langt bedre Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer jo også helt ann på fargen på båten når man velger bunnstoff (mener jeg) Hvis man har hvit båt, liker jeg ikke hvitt bunnstoff.. Da bør det helst være svart eller marineblått. På blå båt synes jeg det er finest med hvitt bunnstoff Hvitt skal visst også være mer miljøvennlig.. (husker ikke grunnen akkurat nå) Lenke til kommentar
gromsen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 PRATET MED EN "PROFF" PÅ MARITIM I DAG ANG BUNNSTOFF, HAN MENTE DET VAR MINDRE GIFT I HVITT BUNNSTOFF. DET ER KOBBER I BUNNSTOFF OG HVIS DET VAR MYE KOBBER I HVITT SÅ VILLE DET BLI FORT MISFARGET SLIK SOM KIRKETAK, DE BLIR JO GRØNNE.. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 No er det veldig lite kobber i bunnstoff. Så fargen er det samme ka du har. Men jo mørkere farge jo mindre groe har du. På grunn av at algene liker lysere farge bedre enn mørke. Men det bunnstoffet vi selger mest av på jobb er cruser premium i fra international Lenke til kommentar
gromsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 hei. du skriver at du selger noe som heter international? er dette bra bunnstoff??? erfaringer???noen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå