Gå til innhold

treng hjelp til smoothwall

katet

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp installert Smoothwall og skal forske ut litt på dette. Har logga meg inn i "root", men vil komme til det "ordentlege" skjermbildet med dei ulike funksjonane. Kva kommando skal eg då skrive inn her ? Eventuelt kva anna må eg gjere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å fan. Lesefeil :p Har funnet ut at ip`n er 127.0.0.1 og skriver denne inn i firefox. Det poppar då opp eit vindauge der eg skal skrive brukernamn og passord. Eg skriv admin som passord og passordet men kjem ingen veg.

Kan dette ha noke med instalasjonen å gjere ?

Endret av katet
Lenke til kommentar

Du har nok installert feil ja. Du skal sette opp en statisk LAN-IP (green) under installasjonen. Har du ikke gjort det så får du lokal ip (127.0.0.1) som ikke gjør annet enn å vise til degselv. Kjør reinstallasjon, velg RED+GREEN og sett statisk IP-adresse på green i samme range som resten av lokalnettet ditt. Etter det går du på en annen data i nettet og går på https://<ip'en du satt opp>:441

Lenke til kommentar

Hei igjen, eg vil berre meddele att Smoothwall er oppe å køyrer og det går no fint å logge på via ekstern maskin. No gjenstar det berre å setje seg inn i dei ulike funksjonane. Og eg vil takke fro den hjelpa eg har fått ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...