ggfl_empire Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei Noen som vet hvordan jeg kan få en Timer (OnTimer) Til og kjøre commandoen "PhidgetSetOutput"? Dette er koden jeg har til nå; PhidgetSetOutput(1, true) if MyTimer then MyTimer:Cancel(); MyTimer=nil end function OnStart() print('Nedtelling fra 4 sekunder!') end function OnTimer() print('Nedtelling fullført!') MyTimer:Cancel() end function OnDestroy() print('Timer Done') PhidgetSetOutput(1, false) end MyTimer = gir.CreateTimer(OnStart, OnTimer, OnDestroy,1); MyTimer:Arm(4000); LUa loggen svarer på denne koden med denne feilmeldingen; "Timer (pcall): COM error.\src\library\tLuaCOM.cpp,403):The application called an interface that was marshalled for a different thread." Noen som ser en feil? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå kan ikke jeg noe som helst om LUA, men feilen minner veldig om det som skjer i .NET dersom en prøver å kalle en funksjon fra en Windows Forms kontroll fra en annen tråd. Løsningen der er å kalle den gjennom en funksjon som heter Invoke. Tenkte at det kanskje dytter deg mer i riktig retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå