dabooo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hei! jeg kjøpte meg en helt ny maskin til 15000kr for ca 2mnd siden. men etter 2uker så hadde maskina mi kuttet helt ut da jeg kom hjem fra et kurs jeg var på, og jeg fikk ikke startet den opp igjen. jeg tok da ut PSU'en min og testet den i 3 andre maskiner, men fikk ikke start på noen av dem, så nå har jeg sendt in psu'en min 2 ganger inn til komplett, men de sier at de ikke kan finne noe feil med den, så de sender den bare tilbake. jeg fikk den igjen nå på fredag, og da fungerte den frem til lørdag ettermiddag, men så dukket plutselig problemet opp igjen, og jeg fikk ikke start på den igjen. jeg tok så psu'en ut av maskina og testen den på en maskin til, uten noe hell. jeg testet med en annen strømforsyning og kobblet opp bare hovedkortet mitt til den, og da fikk jeg start på hovedkorte. tror dere det kan være enten skjermkorte, cpuen eller rammen min som føkker opp? men siden psuen min ikke fungerer i noen andre maskiner etter at den stoppa og fungere i min, så vil jeg tro det er lite trolig at det kan være problemet. jeg har: 1stk Gigabyte x48 DS5 hovedkort 1stk HIS Raedon 4870x2 2stk samsung 500gig HD 3stk 120mm viter 1stk 90mm vifte intel 8400 3.0ghz cpu 4gig corsair domminator og en 750watt corsair psu. jeg vil tro at 750watt er nok til å kjøre de komponentene jeg har. noen som har noen ide på hva det kan være? Endret 19. oktober 2008 av dabooo Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) du kan prøve å snakke med komplett og si at du vil sende inn fire deler gratis, du må bare betale litt av frakten, men du får rabatt på den også.. jeg sendte inn psu, gpu, hovedkortet, og rammen... de fant ut at psu'en og gpu'en var ødelagt, og når jeg monterte den igjen så har den virka helt flott så prøv det Add: hvis du sender inn hele datamaskinen montert, så må du betale over 800kr i timen, fordi da må dem demontere og teste og montere det igjen... så vær obs på det! Endret 19. oktober 2008 av skullcandy93 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå