Lonto Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har endelig fått fingeren ut og begynte å tenke på hjemmekinoanlegg/surroundanlegg. Og for å si det sånn, så er ikke jeg den som har meste peiling. Men jeg har kommet frem til dette som står under. Vil gjerne at folk skal komme med innspill om ting som kan forbedres. Jeg tror kanskje det kan bli litt for mye bass, men jeg tar til råd fra ekspertene her inne;) Oppsettet er som følgende: Forsterker: Yamaha RX-V461 RDS - Yamaha new SCENE, XM-klar med HM HD surround, også iPod kompatibel. - Kraftfull 5.1-receiver med 105 W per kanal. - 1080p-kompatibel bildeveksel via HDMI, SCENE-forvalg for perfekt lyd uansett kilde, USB-inngang samt automatisk høytalerinstallasjon Front: 1.par: Proson Libra 1004 Calvados farve En ekstremt rå høyttaler for deg som liker masse krefter. 2 x 320 Watt! Doble 10" basselementer i hver høyttaler gjør deg til partykongen. Bak: 1.par: Proson Stratego 215 SA Walnut Bass giganten! En skikkelig kraftpakke fra Proson. Hele 2 x15" basser. Senter: 1.stk Proson Center 52RR Silver ash Kraftig Centerhøyttaler med Ringradiatordiskant. Nydelig høyttaler med imponerende lyd! Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg tviler på at recieveren priset til 3000kr skal klare å gi 100watt til hver kanal samtidig. og høytalerne er fysjameg. For å få litt fres på de høytalerne så må du ca betale 5000-10000 for en reciever. Ellers må du ha effekt trinn til å ta seg av subbene. Jeg hadde ikke anbefalt den pakken der, tror ikke det vil spille bra sammen i det hele tatt. Hvor stort er rommet du skal ha det i? Hvor mye er du villig til å betale? Edit: hahaha så ikke bakhøytalerne du hadde valgt de kan du hvertfall glemme... Endret 21. oktober 2008 av Kenneth199 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du heller forteller hvor mye penger du planlegger bruke på anlegget, så kan en lettere anbefale høyttalere, sub og forsterker/reciver. Og ikke minst hvor stort rom du planlegger å bruke det i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå