Gå til innhold

Project. Amd/ati microatx CF MDF case.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hovedkortet så innteressant ut :)

Finnes det i norge?

Nei.

Jeg fikk det fra japan, så vidt jeg veit finnes det bare 1 butikk som ikke har det på lager i europa(tyskland)

norske butikker er ikke glad i dfi.

Dfi= Brukermanual WTF er det. det står om layout og brytere og div fysisk.

bios og feilsøking eksisterer ikke i manual, google;)

Noen hk's er det mye trøbbel med.

Minne problemer skjer ofte, ingen av mine dfi booter med mushkin brikkene mine, før jeg har stappa ett annet par inn, og bytter om litt på bios instillinger, alt dette gjør at det blir veldig mange RMA's, som er pga brukeren ikke har klart å finne ut ting selv.

DFI lanparty ut 790fx m2r = max ustabilt, har greid å få det stabilt jeg.

Dfi LP JR 790GX M2RS, beste hovedkortet jeg har hatt... noen gang, layout, funksjonalitet, og ytelse.

Er eneste microatx amd hk som støtter 140 W.

Eneste matx som har CF for amd.

de har for intel også, see www.dfi.com.tw go products dfi lanparty.

Søk etter spes. produkt, go lanparty jr så er det bare 2 der ;).

MANGE HAR HATT ISSUES ME 790FX M2R.

MINIMALT MED 790GX M2RS.

så mitt tips, les først om hovedkortet fra dfi hvis du skal ha ett dfi hk, ikke VITS å spørre verken netshop, komplett, eller andre om de vil selge dfi, de nekter. tro meg.

Men ebay eller noe som det, og sjekk forums om det er mye trøbbel me dem først, er veldig blanda med dfi.

Men de har alltid mye kulere ting enn alle andre, kansje ikke fargene.

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
AMD/ATI BUILD

Hvis noen har forslag til NAVN kom med det =)

"Trang Og Deilig" :D

Hmm, ikke redd for at det blir for lite luft-sirkulasjon? Synes det ser veldig skummelt ut jeg :cry: Bl.a. er jo ene grafikkortet helt inntil endeveggen. Akuratt der bør du vel vudere å sette inn et ventilasjons-gitter i det minste?

post-10740-1224615968_thumb.jpg

DFI kortet ditt har jo dessuten hele 5 stk. viftekontakter på HK (rekord i m-atx klassen) så ingen grunn til å være sparsom på å ta de i bruk :)

(hvis du har plass da) :p

Lenke til kommentar

ERR wroooong :p er 6 ;)

Det er nok plass under, kan komme med fler bilder siden, jeg får 2x 80 mill, jeg ska lage FIN og enkel paint tegning for dere ;)

jeg har laget mindre kabinett før, og det funka med 1x 80 mill vifte @ 2500 Rpm, relativt rolig.

specs var følgende, 2x 160gb sata maxtor, 9800XT oc xp 2800+ nf7-s2g 1gb geil golden dragon 350 W psu.

Men bilde bilde av luftstrømmer, 2x 80 mill, 2x 4870 med luft utak bak. og antec earthwatts 500 W burde holde ;)

post-118039-1224619862_thumb.jpg

Endret av iLoVecF
Lenke til kommentar
oki, så kommer 2 vifter i fronten ja. Godt å høre! :D

Ser du har tegnet inn noen piler ved PSU/CPU, kommer det utsug-vifte der eller?

Tja innsug blir kansje bare sted kor lufta ska inn, kan stappe inn 120 mill mist red led der og, ska ha plass til det.

er litt planlegging som det kommer, men kommer til å lage perfolering/grill så jeg kan sette inn 120 mill hvis jeg føler for det =)

Utsuget blir 2x 80 mill som sikkert sagt over,

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

jeg tenker og gjøre noe alla det samme (bare intel cpu og med dvd drev altså større men fortsatt liten ;)) det er jo egentlig genialt :p spesielt hvis man er mye på lan (enkel logikk mindre kasse = lettere og bære). men jo, blir det noen nye bilder snart ? :innocent:

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...