Rudde Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hey, er det noen som vet hvordan man backuper favorittene i firefox? Jeg bruker 3.. Takk for svar x] Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bookmarks -> Organize bookmarks -> import and backup / export Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis du vil ha automatisk backup (og synkronisering) av bokmerkene og passordene dine kan jeg anbefale Foxmarks som gjør dette på en ypperlig måte. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Med FEBE(Firefox Environment Backup Extension) kan du ta backup av hele profilen, eller bare deler av den. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tillater meg å låne denne tråden litt Finnes det en måte å ta backup av addons? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Les innlegget over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå