Gå til innhold

Monkey in the skyline

Loko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som du har bluret manuelt. Hvis du har gjort det foreslår jeg heller å sette deg inn i blenderåpning/dybdeskarphet. Komposisjonen har potensiale men er utført veldig kjedelig. Belysningen er ikke god. Skygger på motivet gjør seg dårlig. Jeg tror det kunne gjort seg med lengre brennvidde. Det blir litt for mye bakgrunn.

Lenke til kommentar

Blurheten du snakker om er prøvd i photoshop, men det er også en dis som var den dagen. Prøvde meg med blurhet for å prøve å få fram motivet mer uten å crope i bildet.

Motivet sitter på en stolpe på et gammel festning som står på en klippe. Det er vel min et par hundre høydemeter meter rett ned.

Har vurdert å crope bildet slik at motivet blir mer fremtredende, men tenkte jeg skulle prøve det slikt først siden det viser litt "ape midt i den industrielle verden".

Legger ved det orginale bildet av apen, uten redigering. Forslag til forbedringer mottas.post-10617-1224426147_thumb.jpg

Lenke til kommentar

I henhold til bildekritikkens retningslinjer skal alle emnefelt starte med "BK" eller lignende.

Trådstarter bes om å endre emnetittelen.

Send en PM eller rapporter førsteinnlegget når dette er gjort, så vil dette innlegget bli slettet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...