Firesky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Topic sier vel sitt, hvor lenge venter dere med å kjøre dagen etter en natt på byen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kommer vel an på hvor mye man har drukket. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 er ikke helt sikker, men tipper det var 7-8 halvlitere og et glass med noe som inneholdt 21% Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg har ikke bil lappen . men hvis man kjører bil hele dagen og ikke stopper så mye så bør man sove lenge og ikke forhaste å kjøre videre dagen etter. Jeg så i avisen en gang en fyr som hadde kjørt i 2 døgn i strekk uten å gå ut av bilen og han døde. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Spørs litt på når du sluttet i natt. Jeg bruker å vente til 12-15 tiden før jeg kjører hvis jeg sluttet sånn i 01-02 tiden på natten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg så i avisen en gang en fyr som hadde kjørt i 2 døgn i strekk uten å gå ut av bilen og han døde. Døde han fordi han kjørte bil 2 døgn i strekk, eller fordi han krasjet? >.> <.< Lenke til kommentar
lamial Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Topic sier vel sitt, hvor lenge venter dere med å kjøre dagen etter en natt på byen? Jeg spurte en politi om det en gang, og hun svarte bare: "E du i tvil, så vennjt! Du ska itj kjør bil om du e i tvil!" Fikk ikke ut noe mer fornuftig enn det... Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=al...3%B8k&meta= Jeg vil tro at det går bra etter 12 timer. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg valgte å kjøre, selv om det kanskje ikke var så smart. Dette var ca 12-14 timer etter jeg sluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå