Fanejunker Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Jeg har i ett år slitt med en HP Pavilion dv6899eo. Det er en grei bærbar PC det, men er som de aller fleste "ikke-gamer-bærbar-PCene"; ikke særlig egnet for spilling. Link: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1943984 Så jeg har bestemt meg for å gå i innkjøp av en stasjonær Gamer-PC. Etter å ha surfet litt; fant jeg en side på komplett.no hvor man kunne bygge sin egen Gamer-PC. Dette er litt vanskelig å forklare så du kan selv se på linken: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10169 (dette er en av flere, dette var den billigste). Jeg lurer på om du bare kan trykke og komponere deler helt vilt og uansett hva du trykker, få en PC som fungerer? Eller må man på forhånd vite hvilke deler som passer sammen? Eller er det å komponere sin egen PC her en dårlig idè som jeg bare kan legge fra meg? PS. Jeg skal bruke den til spill som Battlefield 2 og Battlefield 2142, men kommer nok til å gå over til noen andre spill om noen mnder. Trenger bare PC og skjerm (tips til skjerm???). Lenke til kommentar
SirCarpenter Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du kan velge fritt blant de komponentene som Komplett har listet opp. Du får da en maskin der delene passer greit sammen, samt at de blir testet hos komplett før de sender den til deg! Et greit opplegg spør du meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Samsung 226BW er en skjerm jeg kan anbefale. Har den selv. Men hva er budskjettet ditt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Netshop har også et lignende tilbud. Jeg mener Netshop sitt tilbud er bedre enn Komplett sine i lignende prisklasse. Link. Det er mulig dette er noe dyrere enn du tenkte på. Lenke til kommentar
Fanejunker Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Samsung 226BW er en skjerm jeg kan anbefale. Har den selv. Men hva er budskjettet ditt? Har ikke tenkt så mye på det. Med allt pc-utstyr så vil jeg at prisen skal ligge rundt 8000. Endret 19. oktober 2008 av Fanejunker Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Har selv benyttet meg av Netshop sin PC-bygger, er veldig fornøyd. Bor du i Oslo slipper du å betale frakt, kan hente den på lageret på Grorud. edit: Er ikke Samsungs 226BW utgått? Mener 2253BW har tatt over. Endret 19. oktober 2008 av Deosl Lenke til kommentar
Fanejunker Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du kan velge fritt blant de komponentene som Komplett har listet opp. Du får da en maskin der delene passer greit sammen, samt at de blir testet hos komplett før de sender den til deg! Et greit opplegg spør du meg! Takk for kjempegreit svar Det var akkurat dette jeg så etter! Lenke til kommentar
Fanejunker Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Har selv benyttet meg av Netshop sin PC-bygger, er veldig fornøyd. Bor du i Oslo slipper du å betale frakt, kan hente den på lageret på Grorud. edit: Er ikke Samsungs 226BW utgått? Mener 2253BW har tatt over. Jeg bor i flatanger, lengst vest i Nord-Trønderlag. Må vel regne med litt frakt da kanskje Jo, tror det skal være 2253BW. Fant ikke noe på 226BW. Endret 19. oktober 2008 av Fanejunker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå