Gå til innhold

Burde jeg instalere Service Pack 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurer på hva som er pluss og hva som er minus ved og ha Service pack 3?

Jeg bruker maskinen stort sett til gaming. Burde jeg oppgradere til Service pack 3?

Og ja, det er XP det er snakk om.

MvH TiNuSsS

Hei, husker at jeg hadde det samme emne for et tid tilbake. Jeg oppgraderte til sp3, det var ikke stor forskjell, men Pcen min gikk forterer. :p Det velger vel du

Lenke til kommentar
PC'n går ikke fortere av Sp3, viss dette skjedde så er det bare en tilfeldighet. Sp3 er bare en samling av alle oppdateringene. Ja, det er lurt og oppgradere til Sp3 fordi du er bare generelt er oppdatert.

Sp3 kan du laste ned fra windows update eller fra microsoft.com (husk og velge rett språk!)

Den gjorde det på meg, det var også noen som sa at den PC'n går fortere. Stoler på deg jeg :p

Lenke til kommentar
Sp3 er bare en samling av alle oppdateringene. Ja, det er lurt og oppgradere til Sp3 fordi du er bare generelt er oppdatert.

windows Sp versjoner er vanligvis litt mer en samling av oppdateringer.

For hvis folk oppdaterer hvert 2e tirsdag via windows update, kan det ikke kommer noe automatiske update når en Sp slippes, ifølge deg.

jeg selv følger med og få hvert eneste oppdatering hver måned, men når en Sp1/2/3 eller 4 kommer så kommer mange oppdateringer utenom disse.

mvh. paul

Lenke til kommentar

Service pakker generelt innholder litt mere en oppdateringer ja, men Sp3 innholdt ikke noe betydelige ting bortsett fra oppdateringer... Ingenting en vanlig bruker har bruk for, og heller ikke noe en liten datageek legger merke til..

Edit: Skjønnte ikke helt hva du skrev, men håper jeg har forstått deg rett...

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Sp3 er bare en samling av alle oppdateringene. Ja, det er lurt og oppgradere til Sp3 fordi du er bare generelt er oppdatert.

windows Sp versjoner er vanligvis litt mer en samling av oppdateringer.

For hvis folk oppdaterer hvert 2e tirsdag via windows update, kan det ikke kommer noe automatiske update når en Sp slippes, ifølge deg.

jeg selv følger med og få hvert eneste oppdatering hver måned, men når en Sp1/2/3 eller 4 kommer så kommer mange oppdateringer utenom disse.

mvh. paul

Ja det er sant. Har jeg ikke tenkt på. SP3 bli vel ikke oppdatert etter vær oppdatering av microsoft regner jeg med.

Lenke til kommentar

"jeg selv følger med og få hvert eneste oppdatering hver måned, men når en Sp1/2/3 eller 4 kommer så kommer mange oppdateringer utenom disse."

hvis du mener denne setning, er jeg helt enige med deg.

jeg mener alle oppdateringer som følger med i Sp. utenom de auto oppdateringer.

beklager.

"Ja det er sant. Har jeg ikke tenkt på. SP3 bli vel ikke oppdatert etter vær oppdatering av microsoft regner jeg med."

Sp3=Sp3, alle oppdateringer etterpå forsvinner i det blå ( hvis det blir en nytt OS ) eller blir Sp4

Lenke til kommentar

"jeg selv følger med og få hvert eneste oppdatering hver måned, men når en Sp1/2/3 eller 4 kommer så kommer mange oppdateringer utenom disse."

hvis du mener denne setning, er jeg helt enige med deg.

jeg mener alle oppdateringer som følger med i Sp. utenom de auto oppdateringer.

beklager.

"Ja det er sant. Har jeg ikke tenkt på. SP3 bli vel ikke oppdatert etter vær oppdatering av microsoft regner jeg med."

Sp3=Sp3, alle oppdateringer etterpå forsvinner i det blå ( hvis det blir en nytt OS ) eller blir Sp4

Det blir ikke sp3 til xp. Fordi at ps3 var slutte på xp. Den neste genarsjonen er windows vista(som jeg ikke liker) og windows 7( etter det jeg har hørt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...