Gjest Guest_Nikko_* Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisann. Jeg fant akkurat ut av at jeg har en søster jeg aldri har fått vite om under tilfeldige omstendigheter. Hvordan kan jeg spore henne opp? Og et spørsmål til, hvilket fylke ligger Stryn i? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet du hva hun heter da? Har dere samme etternavn? Prøv å søk henne opp på 1881 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Gjest Gjest nikko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet kun hva fornavnet er, har sett litt på gulesider.no uten noe videre hell. Og at hun er født og oppvoskt i Stryn, men om hun bor der enda er uvisst. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tore på sporet, tenker jeg. Men, har du spurt foreldrene dine da? De burde da kanskje vite noe om henne hvis de, hm, er foreldrene hennes. På den annen side vet jeg lite om hvordan det ser ut med adopsjoner og fosterbarn i familien deres, og om foreldrene dine er i live.. onkler og tanter kanskje? Søskenbarn? Kanskje Folkeregisteret kan skaffe en liste over alle som heter (navn) i Stryn de siste X åra... hvordan fikk du vite det da? Hvis du hørte det av en person kan kanskje denne hjelpe deg? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Stryn ligger i Sogn og Fjordane etter hva wikipedia sier Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Facebook kanskje. Er vel verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Siden du ikke klarer å finne Stryn så er sjansen liten for at du finner søstera di, men lykke til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kontakt folkeregisteret i kommunen foreldrene dine bor i. De har ikke lov til å utlevere personlia om din ukjente familiemedlem men de kan videresende henvendelsen din til riktig vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå