aleksander_sk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fikk Rock Band i posten idag, og var dermed i ekstase. Det var da meget kjedelig at etter to-tre sanger så begynte den røde knappen å henge seg opp minst 60-70% av sangene. Dette gjorde da gitaren ubrukelig. Jeg har alt sendt mail til Platekompaniet om saken. Mine spørsmål: -Noen som har opplevd lignende? -Noen som vet om platekompaniet kommer til å sende meg en ny gitar bare ved at jeg gir beskjed? eller må de ha inn gitaren? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har hatt Rock Band i nesten et år og har aldri opplevd det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 En venn av meg har Rock Band. En annen venn (dette ble "en venn av en venn av en venn"-aktig... ) av meg var på besøk hos han og spilte og prøvde RB-gitaren og klagde på det samme der. Dette var på Wii, da. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har PS2 og ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 håpet er at de bare sender en ny gitar og så kan eg prøve å fikse den jeg har, og på den måten har jeg bass også Men tviler sterkt på at platekompaniet sender en ny så lett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan aldri tro at du bare får en ny i tillegg. Du må nok sende inn den du har og så skal de kikke på den, før du får en ny i retur. Med mindre Platekompaniet har en anna måte å gjøre det på enn vanlig. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hele helvetes problemet er jo at om jeg skal måtte sende inn den deformerte dingsen så kan jeg like godt kjøpe en ny pga fraktkostnader. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror forbrukerkjøpsloven sier at selger skal betale frakt. Jeg er ikke sikker, så det må noen med kjennskap til denne loven bekrefte/avkrefte. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Uavhengig av om selgeren skaffer en ny vare eller retter mangelen kan du kreve at dette gjøres kostnadsfritt, det vil si at du får dekket alle omkostningene du har hatt for å få mangelen utbedret. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå