gorg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har nå fått lagt bilder av kabinettet mitt på ok.no og jeg ville vite hva dere synes. http://www.overklokking.no/casemods/leserg...et/pics/86v.jpg http://www.overklokking.no/casemods/leserg...et/pics/86h.jpg Jeg har moddet mer siden den gang jeg tok bildene, og det skal bli mer. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 takk for svaret! Skal ha vindu i topp, og skal senere lakkere det svart siden cdrommene og andre ting som jeg har nå er svart. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hva med å farge CD-rom osv rødt, da? Endel enklere enn å skifte farge på hele kabbisset :wink: Ellers var den ganske fin, men jeg mener å ha sett en som er, nesten, helt lik som ditt før en gang. Du har ikke lagt ut bilder av kabinettet ditt før? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 ikke med vilje... men jeg likte ikke fargen så godt, hadde et svart kabbis før og det ble mye finere lakkering med svart. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 rødt er litt ,,, klarer ikke sette ord på det , men ?? Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg mener å ha sett akkuratt det kabinettet der på lesergaleriet før... når har du lagt det ut? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 det er der bildene er lagt ut da... hvis du ser på adressen Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 CD-rom'r bør lakkeres, hadde blitt en del penere..... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 mener du at jeg skal lakkere cdrommene røde? de var lakkert svart slik at de skulle passe til mitt gamle kabbis, men som jeg har sagt skal jeg lakkere senere, mest sannsynlig svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå