Mr. Bojangles Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe oransje 5mm LEDs i Stavanger-området? Har sjekket Biltema, Mekonomen, Clas Ohlson etc. men de har kun kjedelige farger som blå og hvit. Jeg trenger oransje! Hvilken type butikker pleier å føre et kurant utvalg av LEDs? Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sjekka Wigo butikken i gamle stavanger om den er der enda? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 dioder.no har sikkert på nettbutikken.. kan ikke se for meg at det er store beløpet i frakt på noen få dioder. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Sjekka Wigo butikken i gamle stavanger om den er der enda? Har aldri vært der, men skal stikke innom etter skolen på Mandag. De stod i hvert fall oppført i Gule Sider. Takker Kunne selvfølgelig bestilt på nettet, fra Dioder eller Elfa, men skulle helst hatt dem i går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Trodde Biltema hadde orange, jeg. De har det her i Skien i allefall. O_o Dioder.no er teit, må forhåndsbetale og greier. Tar fort noen ekstra dager. Kjøpte akkurat noen diodepærer fra ultraleds.co.uk. Gikk kjapt, gode priser og £6 i frakt. Kom i posten i løppet av to dager tror jeg. Raskere enn en bestilling fra dioder.no. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Trodde Biltema hadde orange, jeg. De har det her i Skien i allefall. O_o Dioder.no er teit, må forhåndsbetale og greier. Tar fort noen ekstra dager. Kjøpte akkurat noen diodepærer fra ultraleds.co.uk. Gikk kjapt, gode priser og £6 i frakt. Kom i posten i løppet av to dager tror jeg. Raskere enn en bestilling fra dioder.no. Har du link til de oransje til Biltema? Han bak kassen hadde aldri hørt om det, da jeg var på Biltema på Forus forrige uke. :S Ultraleds hadde mye snacks. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har dessverre ikke link. Var innom igår, og så de hadde diodene på en "demo"-plate med dioder i fargene de hadde. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Sjekka Wigo butikken i gamle stavanger om den er der enda? Støtter denne, da han har sjappa si fyllt opp til randen med altslags eletrisk dilldall (var der en tur i sommer). Bare å gå inn i gamle stavanger, så vil du nok møte på den. Endret 19. oktober 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå