Stigma Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hey, Hva regnes som beste DVD drev modellen for XboX 360? Altså i kvalitet, ytelse og påliteighet. Jeg må nå uansett bytte ut DVD-drevet på maskinen min ser det ut til, så hvilken modell bør jeg da helt kjøpe? Forskjellene i pris virker jo å være minimale, så da vil jeg helst kjøpe noe som har godt rykte på seg så jeg kan unngå fremtidige problemer. -Stigma Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 så man kan bytte dvd drev på de? hvilken som helst ata? kanskje jeg skulle fått tak i en som ikke bråker så jævlig. lurer litt på det lian li kabinettet, og lydisolere. nytt drev samtidig hadde vært gull. ikke at jeg bruker den så mye, men liker å modde Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 så man kan bytte dvd drev på de? hvilken som helst ata? kanskje jeg skulle fått tak i en som ikke bråker så jævlig. lurer litt på det lian li kabinettet, og lydisolere. nytt drev samtidig hadde vært gull. ikke at jeg bruker den så mye, men liker å modde Nei, du kan ikke bruke hvilket som helst drev. Det må være et av drevmodellene som er laget til 360, og foreløpig kan man bare drite i Lite-On da de ikke kan flashes. Og skal du bytte drev, må det flashes, det kommer du ikke utenom, pga drevet må ha korrekt key for din 360. For min egen del synes jeg BenQ drevet er best, for det er enklest å flashe. Jeg tror ikke det er så store forskjeller på de eksisterende drevene når det gjelder pålitelighet, men støymessig er BenQ en ørliten smule bedre enn Samsung og Hitachi om man velger å kjøre original hastighet (12x). Men siden man likevel er nødt til å flashe, ville jeg valgt en annen hastighet (8x gir best kompromiss mellom lyd og lesehastighet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå