Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan noen av dere gutta gi deres mening? Dette blir nok litt langt, mn må bare få blåse ut litt..Setter pris på hvis du gidder å lese det og gi ditt syn! Vi bor ikke i sammen enda, og jeg skulle egentlig ha jobbet natt nå, men ble syk. I tillegg vet han at jeg har det jævlig nå med hjemlengsel og tunge dager for tiden. Jeg er heller ikke den personen som sitter og syter om det, så han slipper det. Har feen ikke hørt snurten av han i hele dag eller igår! Han ringte en gang på ettermiddagen, men hadde ikke tid til å snakke for han skulle trene, ta sol og drikke.. Sånn er det hver gang han er ute og fester, det er som jeg ikke eksisterer! han ringte nok mest på plikt idag, pga av at jeg har sagt til ham før at jeg setter pris på litt kontakt når han skal drikke. Jeg er litt sjalu, men gjør det jeg kan for og kontrolere det. Men når han aldri svarer på sms eller tar telefonen, kan jeg bli skikkelig spydig hvis han først svarer.. Og jeg er er heller ikke en som sender 100 sms i timen, men kanskje 1-3 i løpet av kvelden, og ringer hvis jeg ikke får svar.. Er det galt av meg og forlange en sms utover kvelden og en når han kommer hjem?!!! Jeg vet hvordan han er når han drikker, og da blir det til at jeg alltid sitter hjemme med vonde følelser og grubler. Han drikker MYE og kan gjøre ting han ikke helt er klar over. Jeg har faktisk slettet nummeret hans ikveld, både for en gang skyld og ikke være den eneste som tar kontakt hele tiden OG at han tidligere har skrudd av mobilen for at jeg ikke skulle "ødelegge" kvelden hans som han sa til meg sist han var ute og festet.. Det såret noe jævlig.. Og for det andre har jeg enda nesten ikke møtt noen av kameratene hans, og vi har vært i sammen i 1,5 år.. Jeg spurt 100 ganger om jeg kan få møte de snart, og at vi kan ta en fest i sammen.. Han sier bare at "det kan vi ordne", men kommer med unnskyldninger hver gang. Vi har diskutert/kranglet en del på tlf der han da har sittet foran kameratene. Så de har nok inntrykk av at jeg er skikkelig bitch Har hørt at de har slengt et par kommentarer til ham i fylla når han sier til dem at han snakker i tlf md meg.. Det sårer så utrolig mye! De kommer heller ikke på besøk når jeg er hos han. Han er et par år yngre en meg, så forstår han har behov for og feste. han er 24 og jeg er 26.. Han benytter hver jævla anledning til å feste 24/7, og jeg hører ikke noe fra ham. Jeg VET at hadde jeg gjort det samme, hadde han blitt fly forbanna mildt sagt! Han er også sjalu.. Han blir sur bare jeg snakker om og være med venner, og jeg er nesten aldri sosial lenger pga av at jeg ikke orker surmulingen hans! Men jeg har festet i fra meg, og har også hund, så er ikke bare og ta seg en fest når en vil. Men en helg SKAL jeg ta igjen med samme mynt, og godtar han ikke det får han ryke og reise!! Nå er jeg så jævla drittlei av den fjortisfestingen at jeg spyr!! Lenke til kommentar
indie Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er dere mye sammen i hverdagen da? Om du ikke har møtt kompisene hans enda virker det dessverre som at han ikke tar deg like seriøst som du tar han. Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er dere mye sammen i hverdagen da? Om du ikke har møtt kompisene hans enda virker det dessverre som at han ikke tar deg like seriøst som du tar han. Hei og takk for svar! Tja, det kan variere fra uke til uke. Noen ganger er vi sammen mye, av og til ikke. Han jobber 100% og jeg i en 60% nattstilling.. Når jeg har konfrontert han med dette, blir han enten skikkelig sur eller livredd for at jeg skal gå ifra ham. Virker som om det kommer ann på humøret hans den dagen. Jeg forstår ikke helt hva han vil.. For min del har han ikke mangen sjanser igjen, føler det blir et veldig umodent forhold. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette er det jeg skrev før jeg leste gjennom: Come on! The guy has something obvious to hide.. Time to give him the ultimatum. Synes det er svik at han ikke Enkelt; gå fra han, og kom deg videre. For meg virker det som han rett og slett ikke tar deg seriøst for din mening. Hans kommer først. Orker ikke å skrive noe mere, er bare enkelt. Selv synes du kanskje virket noe sjalu. Om dere har vært sammen 1.5 år og du enda ikke har fått møte vennen hans. Enten er han skamfull over vennene eller deg. Og siden han henger med de hele tiden, beklager jeg å gå ut ifra at det er deg. (Sier ikke at du er noe å være skamfull over, men ut ifra han handlinger.) Føles umodent? Om du er 26 år og ikke klarer å se at dette er umodent. Da begynner jeg å tvile litt. Er jo tydelig at dette ikke er et forhold med gjensidig respekt. Noe fra begge ender, men mest fra hans side. Birger Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dette er det jeg skrev før jeg leste gjennom:Come on! The guy has something obvious to hide.. Time to give him the ultimatum. Synes det er svik at han ikke Enkelt; gå fra han, og kom deg videre. For meg virker det som han rett og slett ikke tar deg seriøst for din mening. Hans kommer først. Orker ikke å skrive noe mere, er bare enkelt. Selv synes du kanskje virket noe sjalu. Om dere har vært sammen 1.5 år og du enda ikke har fått møte vennen hans. Enten er han skamfull over vennene eller deg. Og siden han henger med de hele tiden, beklager jeg å gå ut ifra at det er deg. (Sier ikke at du er noe å være skamfull over, men ut ifra han handlinger.) Føles umodent? Om du er 26 år og ikke klarer å se at dette er umodent. Da begynner jeg å tvile litt. Er jo tydelig at dette ikke er et forhold med gjensidig respekt. Noe fra begge ender, men mest fra hans side. Birger Takk for svar Birger! Enkelt og greit, er enig i det du skriver. Kan nok godt hende at det er meg han skammer seg over ja, har tenkt over det ofte. Han henger mye med folk som er yngre enn ham, de får jeg aldri møte. Men de på hans alder og opp har jeg fått møtt noen av.. Nå har jeg/vi prøvd lenge, men det finnes grenser på hvor lenge en orker det når det ikke blir noe resultat av det! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dump fyren, han bryr seg ikke om deg. Syns nesten synd på deg som har kastet vekk 1,5 år på en slik tulling. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Et forhold skal baseres på gjensidige respekt. Noe som er fraværende i forholdet deres. Enig med mannen over, 1.5år er mye tid. Birger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fins ikke tvil om hva jeg syns du bør gjøre, nemlig kvitte deg med han. Han har tydeligvis ingen respekt for deg. Han tenker bare på seg selv. Når han er ute å fester hele tiden, svarer ikke på telefon, vil ikke snakke med deg, så kan man lure hva han gjør på. Gi faen i han, kvitt deg med han. Blir han lei seg og alt det der så bare drit i det, fyren hadde det i vente. Ikke kast bort mer tid på han, for du kommer sikkert til slutt til å tenke "Hvorfor holdt jeg ut så lenge?". Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da ble det slutt idag.. Vi har faktisk en vennlig tone, uansett om det gjør jævlig vondt. Vi har ikke dratt opp alt det som ikke fungerer, bare at nå er det nok og håper at vi kan holde kontakten.. Tusen takk for at dere ga deres syn på saken!! Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var kjapt . Gratulerer som gjenfødt singel med nye mulighter, får håpe den neste du innleder ett forhold til viser deg mer respket og respekterer dine grenser. Er forsåvidt enig i avgjørelsen din. Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var kjapt . Gratulerer som gjenfødt singel med nye mulighter, får håpe den neste du innleder ett forhold til viser deg mer respket og respekterer dine grenser. Er forsåvidt enig i avgjørelsen din. Takk for det.. Kjapt og kjapt, har egentlig tenkt på det de siste månedene, men har venta for og se om det ble bedre, noe det ikke ble.. Vi er iallefall venner og noenlunde enige, så det er godt Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hørtes ikke helt bra ut det der! Du har nok gjort det rette, og det tror jeg du vil merke selv snart også, selv om det kan være ganske tungt nå Har vært borti det samme selv, men ikke i slik skala. Gjorde det slutt en kveld pga. det der, gadd rett og slett ikke lengre..så gikk det 3 dager, møttes og snakka i 4t i strekk om alt sammen, og fant ut av det meste. Så det kan ordne seg også, bare man får snakket ut om det, men virker ikke som det hadde vært så mye vits i dette forholdet, ikke for å være spydig Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hørtes ikke helt bra ut det der!Du har nok gjort det rette, og det tror jeg du vil merke selv snart også, selv om det kan være ganske tungt nå Har vært borti det samme selv, men ikke i slik skala. Gjorde det slutt en kveld pga. det der, gadd rett og slett ikke lengre..så gikk det 3 dager, møttes og snakka i 4t i strekk om alt sammen, og fant ut av det meste. Så det kan ordne seg også, bare man får snakket ut om det, men virker ikke som det hadde vært så mye vits i dette forholdet, ikke for å være spydig Godt det ordnet seg for dere da Vi har desverre ordnet opp mangen ganger, men det skjærer seg hver gang. Vi tenker bare ikke likt i det hele tatt og kommer heller ikke til å gjøre det. Da blir det umulig og kommunisere rett og slett.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er bra! Tror nok det skal ta deg null tid å finne en fyr som faktisk bryr seg Er lov å være kresen vettu Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 trene, ta sol og drikke.. Høyrest ut som ein douchebag, eventuelt fotballspelar. Kvitt deg med han sporenstreks! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hvorfor er du sammens med han in the first place??? Dere krangler, han setter ikke pris hverken på deg eller følelsene dine. Og han drikker så ofte anledningen byr seg. Burde det ikke ringe en bjelle i hodet ditt, da dere har holdt på i 1,5 år og han er slik mot deg.... EDIT: To late. Bra gjort lady Endret 20. oktober 2008 av Wooho Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor er du sammens med han in the first place??? Dere krangler, han setter ikke pris hverken på deg eller følelsene dine. Og han drikker så ofte anledningen byr seg. Burde det ikke ringe en bjelle i hodet ditt, da dere har holdt på i 1,5 år og han er slik mot deg.... EDIT: To late. Bra gjort lady Hehe, ja si det.. Han er utrolig snill ellers, men med en gang ting ikke går hans vei blir det diskusjon. Hadde vel et lite håp om at han skulle skjerpe seg, men den gang ei. Begge vi er like sta, da blir det også mye rusk.. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er singel?, haha nei da xD Lenke til kommentar
Gjest FeedUP!!! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er singel?, haha nei da xD Hihihi, luring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå