frankpettersen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en adressen til en musikkside jeg forlengs har glemt. Det var en side hvor en skrev inn navnet på sang/artist en likte, også ble en presentert med alternativer som trolig matchet samme musikksmak. Jo flere artister / sanger en la inn, jo nøyaktigere ble søkene. I tillegg kunne en "vektlegge" søkene til å f.eks finne sanger som var hadde et større preg av pop/r&b/metall/etc. Jeg *tror* hw.no hadde en artikkel om denne siden, men finner ikkeno. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 kan det være last.fm du tenker på? Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm, det var ikke den siden jeg hadde i tankene, men skal ta en titt. Så det var gode søkemuligheter på last.fm Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pandora er vel siden du tenker på, men den er bare tilgjengelig for folk i USA på dette punktet pga. plateindustrien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå