Heilage Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Jeg har noen fine vinylplater jeg gjerne skulle hengt opp på veggen i noen fine rammer, så jeg kan vise dem frem. Er det noen her som har peiling på hvor man kan få tak i slikt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 er slikt plater eller ramme? bilderammer får du jo over alt, men du trenger vel noen i glass som har et litt tjukt glass. Bruk gulesider. For vinylplater så er det bruktsjapper i oslo bla Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 er slikt plater eller ramme? bilderammer får du jo over alt, men du trenger vel noen i glass som har et litt tjukt glass. Bruk gulesider. For vinylplater så er det bruktsjapper i oslo bla Ramme til vinylomslag, altså. Tror ikke vanlige bilderammer holder, da en vinylplate er tykkere enn papiret et bilde er trykt på. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Art Vinyl har fine rammer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Art Vinyl har fine rammer. Fantastisk! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå