Gjest Guest_gjest_* Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hadde det vært mulig å kunne lage en guide for hvordan man sjekker jenter? Fra alderen 16-25 f.eks? Her snakker jeg generelt om MSN, men nettby og facebook burde også kunne gå an. Dere kommer vel til å si at jeg skal se i Pick-up-artist-tråden, men hallo! Det er over 300 sider med poster der! Og veldig mye av det er veldig uinteressant for mange. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 step 1: gå på fest. er du 16 er det garantert noen fester i nærheten step 2: bruk Pick up artist trådn sine tips å finn deg ei søt jente step 3: spør etter msn adressen hennes, eller bare add henne på facebook. tviler på at noen er særlig prippene på det. Er på mange måter vanskligere på nett siden man til en eller annen tid skal møtes, og tror man lett kan bli skuffa om man ikke utveksler bilder etc på forhånd? Jeg har aldri drevet med nett-sjekking men vil nå tro det er lettere å gjøre det tradisjonelle måten.. Lenke til kommentar
indie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vet det ikke er dette du spør om, men ja, gå på fest og sjekk opp jenter på den ordentlige måten, face2face. Om PUA-tråden er uinteressant for deg er den ikke nødvendigvis veldig uinteressant for mange. Om du har lyst å lære deg å sjekke opp jenter så kan du gjøre det på en måte, gå ut og prøv deg. Om du har lyst å lære det så fort som mulig og forstå hvordan det fungerer kan du lese i PUA-tråden og da lærer du deg det fortere for da slipper du å "studere" og prøve å finne ut hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå