MacBain Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Etter installering av nye nvidia drivere (178.24) blir skjermen svart. Maskinen booter inn i windows (Vista 32-bit), men så blir skjermen svart etter ett par sekunder. Har måttet gå tilbake til de gamle driverene får å få tilbake bildet . Noen som har tips? Ps. Har ett xfx8800gtx kort. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dessverre, ikke noen løsning, men jeg jeg personlig har gitt opp Nividia og Vista drivere. Det er noe kødd med dem enda etter 2 år. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk det nå til å virke. Måtte koble til både min 32 lcd tv via dvi-vga overgang og min samsung syncmaster via dvi. Etter reinstallering av driverene fikk jeg da opp bilde på tv'en (den ene delen av mitt dualview oppsett). Fikk derifra gått inn i nvidias kontrollpanel og der stod det hdtv som standard og min lcd tv som analog secondary display. Aner ikke hvor nvidia driverene får den hdtv'en fra, men uansett så var det bare å endre det til at samsung'en stod som primary display og lcd tv'en som secondary. Så nå funker det utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå