Gå til innhold

Gratis bakgrunnsbilder - vel..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er siden din da vwgolfboy?

ps... når jeg skriver inn slike adresser med min t720 kommer det ingen ting opp...

kommer bare: ingen fil funnet!

Jeg bruker bare home.no serveren.Har ikke laget en side.Bare laster opp filer og taster inn eksakt adresse.

Er du sikker på at du har tastet inn eksakt filnavn?Du må ha med slutten også feks. .gif eller .jpg

Lenke til kommentar

Det man kan gjøre da, er å bruke ett script som viser kildekoden til siden man vil ha bildet fra, derfra kan man finne eksakt url til det bildet man vil ha, f.eks; sensurert.url.her/Audi-02.jpg

og åpne den url'en i nytt vindu, der vil man få mulighet bl.a. til å høyreklikke... ;) (dette bør være tips nok i massevis :lol: )

Audi-02.jpg

Lenke til kommentar
Hvilket prog. bruker du? Gidder ikke å investere i et slikt program når jeg bare skal bruke det til forstørring :)

/Eirik

Jeg bruker Advanced Batch Converter.Enkelt og veldig bra program.Det er egentlig bare sånn at du kan bruke det i 30 dager men jeg bare lastet det ned på nytt så virket det igjen.

Lenke til kommentar

Har virkelig tv reklamert med å stikke av med bildene til sms-tjenestesider som Inpoc? Da lager vel de til slutt et vannmerke på alle bildene på siden sin til slutt, sånn som de har mange steder... Unødvendig gjort... Det er skal ikke all verden til at folk forstår sånne enkle metoder å skaffe bilder på vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...