Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det han mener er vel alle instillingene du egentlig ikke trenger. Ting som dette kan være "automatisk off etter så og så lang tid" osv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mener sånn som at Cambridgen kan f. eks. mikse subkanalen(LFE), inn i frontkanalene, så du kan bruke frontene som sub. Å kunne stille diskant og bass er helt grunnleggende funksjoner på en forsterker. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Såå, jeg brude ikke kjøpe den Proson suben eller? Er det mange som har fått det problemet med at limet går opp. Den virker jo mye beder enn den XTZ'n Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor virker den bedre enn XTZ'en? XTZ er et mer anerkjent merke enn Proson, ettersom jeg har forstått. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor virker den bedre enn XTZ'en? XTZ er et mer anerkjent merke enn Proson, ettersom jeg har forstått. ja, men hvis du ser på spesifikasjoner så virker den bedre, og den koster jo mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis man ser på de erfaringer folk har med XTZ, skjønner man at de gang på gang leverer kvalitet. Jeg har ikke hatt en XTZ selv, så jeg har ingen personlige erfaringer å vise til. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor virker den bedre enn XTZ'en? XTZ er et mer anerkjent merke enn Proson, ettersom jeg har forstått. ja, men hvis du ser på spesifikasjoner så virker den bedre, og den koster jo mer... Du må ikke se deg blind på spesifikasjoner. Kan du vite helt sikkert hvordan kassa til subwooferene er bygd? Det har ganske mye å si, nemlig. Forresten så virker ikke den ene linken din. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor virker den bedre enn XTZ'en? XTZ er et mer anerkjent merke enn Proson, ettersom jeg har forstått. ja, men hvis du ser på spesifikasjoner så virker den bedre, og den koster jo mer... Du må ikke se deg blind på spesifikasjoner. Kan du vite helt sikkert hvordan kassa til subwooferene er bygd? Det har ganske mye å si, nemlig. Forresten så virker ikke den ene linken din. Ok, skal se litt på den. Har sett litt på en annen nå, det er en dynavoice, men det begynner å bli litt for mye penger tror jeg. http://www.surround.no/product/442239/__Dy...lnut_farve.html Lenke til kommentar
slideface Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) En annen er kansje en XTZ 99 W12, det spørrs litt på pengene etter bursdagen. Desverre så er det noen av av linkene som det er noe tull med, det er sikkert noen feil med www.surround.no bare. får håpe det bli beder etterhvert -Fredrik Endret 28. oktober 2008 av slideface Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Men er du sikker på at du må ha aktiv subwoofer? Mine gamle fronter var tilsvarende Dynavoice F-6, og de klarte å fylle en stue på ca 30 kvadrat med bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå