Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant naken bilder av eksen hans

Gjest Guest_ida_*

Anbefalte innlegg

Det siste du sa er sant (Til NikkaYoichi). Hvis det var min kjæreste hadde jeg snakka med hu AZAP. Bedt hu å kaste/brenne det, case solved :) Det er ikke deilig å leve med det i hjertet, vite at din nærmeste har nakenbilder av en annen dame han har ligget med.

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo faktisk synd på trådstarter da. Det er det samme som at det faktisk er synd på en som går ut i et minefelt tross at vedkommende har sett skiltet som advarer mot miner. Det er fullstendig selvforskyldt, men fortsatt ikke gøy å få beinet blåst av.

Men hadde hun bare ungått minefeltet så hadde hun sluppet det problemet.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å spare på det? Okei portretter osv kan være greit å ha til de ''gode'' minnene som var. Men bilder av pennetrering?! Det er ikke akseptabelt.

Hva er vitsen med å kaste dem? Hvorfor er ikke det akseptabelt?

Synes du det er akseptabelt ? Hvis du hadde fått deg en kjæreste, og hun plutselig spør deg en dag "Du, jeg sparer på sexbilder av meg og exen, går det greit?", hva hadde du svart da ?

Jeg sier som jeg har sagt før, at bilder av ex'er går da helt greit, så lenge man ikke sitter og stirrer på disse hver dag liksom. Men når det går mot nakenbilder, og sexbilder, nei det får da være en grense for hva som skal taes vare på fra gamle forhold!

Word. Hadde det vært meg hadde jeg kastet de. Det er den beste måten å komme over noen. Og leve videre.

til trådstarter: Snakk med han om det. Si at du overhodet ikke liker det og be han å kaste de, Men for å ikke være en totalt partypooper lar du han få et bilde av ansiktet hennes eller whatnot.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å spare på det? Okei portretter osv kan være greit å ha til de ''gode'' minnene som var. Men bilder av pennetrering?! Det er ikke akseptabelt.

Hva er vitsen med å kaste dem? Hvorfor er ikke det akseptabelt?

Dere som er imot dama; Tenk dere hvis dere skulle hente et par batterier i skapet til kona/kjæresten deres. Og dere fant naken bilder av hu og en annen mann inkl. Bilder av fitta hennes trøkt inn av en pikk. Hvordan hadde dere følt dere da?

Jeg ville aldri snoket i skapet til kjæresten min så den situasjonen ville aldri vært et tema. Batterier ble aldri lagret i hennes skap, nattbordsskuff eller liknende. De ble lagret i skuff nummer 4 fra toppen, på stua.

Det er bare sårende. Jeg syns veldig synd på trådstarter.

Jeg synes også synd på trådstarter, men av en helt annen årsak enn at hun fant nakenbilder i bagen til kjæresten sin. Jeg synes synd på henne fordi hun føler at hun må snoke i sakene til kjæresten sin. At hun ikke viser kjæresten tillit og respekt. At hun ikke har guts til å spørre kjæresten sin om hun kan få se i den bagen fremfor å snoke igjennom hans private saker uten hans samtykke.

Nå vet ikke du grunnen til at jeg var i denne baggen, og det var av helt andre grunner enn å snoke. Så det er ingen vits i å synes synd på meg av den grunn.

At jeg er den store stygge ulven her, pga at jeg så ned i denne baggen, tar jeg ikke så veldig hardt.

Lenke til kommentar

Så hvorfor laget du tråden i det hele tatt om du bare var ute etter å finne folk som var enig med deg? Var det et forsøk på å få sympati? Ikke det... Det er helt vanlig å søke sympati. Ikke noe galt der. Men da skulle du formulert deg anderledes synes jeg.

Lenke til kommentar

Word. Hadde det vært meg hadde jeg kastet de. Det er den beste måten å komme over noen. Og leve videre.

til trådstarter: Snakk med han om det. Si at du overhodet ikke liker det og be han å kaste de, Men for å ikke være en totalt partypooper lar du han få et bilde av ansiktet hennes eller whatnot.

Lykke til.

Jeg tok det opp med ham da jeg oppdaget de, og han ba meg brenne de. Så jeg gjorde det:)

Nå har han masse bilder av de fleste ekser, og jeg har ikke problemer med det.

Lenke til kommentar
Så hvorfor laget du tråden i det hele tatt om du bare var ute etter å finne folk som var enig med deg? Var det et forsøk på å få sympati? Ikke det... Det er helt vanlig å søke sympati. Ikke noe galt der. Men da skulle du formulert deg anderledes synes jeg.

Om du hadde lest tråden, så hadde du sett at jeg spurte om hvordan dere ville ha reagert på å finne naken bilder av kjæresten med penetrering og hele pakka. Om jeg snoket eller ikke er helt irrelevant igrunn.

Om man sparer på slike bilder, så tror jeg de fleste er klar over at de en dag kan bli oppdaget uten at dette er snoking. Og hvordan reagerer man da??

Altså, jeg spør om hvordan ville dere ha reagert ved et slikt funn??

Jeg tror jeg er oppegående nok til å skjønne at det ikke er stuerent å gå og snoke, men det er ikke det jeg ønsket svar på.

Lenke til kommentar
Synes du det er akseptabelt ? Hvis du hadde fått deg en kjæreste, og hun plutselig spør deg en dag "Du, jeg sparer på sexbilder av meg og exen, går det greit?", hva hadde du svart da ?

Jeg sier som jeg har sagt før, at bilder av ex'er går da helt greit, så lenge man ikke sitter og stirrer på disse hver dag liksom. Men når det går mot nakenbilder, og sexbilder, nei det får da være en grense for hva som skal taes vare på fra gamle forhold!

Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg har da vært klar over at "alle" mine ekser har hatt sex med andre før meg. Kanskje dere lever i den tro at deres kjærester ikke har hatt sex før, da kan jeg forstå at det er opprivende.

Er det ikke opp til ham hva han vil spare på i fra tidligere forhold og ikke noen annens sak i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Når man allerede har intensjoner om å skjule noe i forholdet, så har man etter min mening allerede satt standard for forholdet.

Nå er det stor forskjell på å skjule noe og å bare ha noe for seg selv, jeg ser ingenting galt med et forhold hvor man har enkelte ting for seg selv. Så lenge jeg ikke får en kjæreste som så går det jo greit hvis jeg disse tingene for meg selv, men hvis hun ligner på deg må jeg tydeligvis låse dem i et skap elns.

Lenke til kommentar

So jeg har sagt tidligere i tråden.

Digitaliser, arkiver og krypter.

Da er bildene trygge for snoking/tilfeldig oppdagelse av kjæreste/kone, unger, nyskjerrrige gjester osv. Greit når du dør også. Da slipper man at familien finner ting de ikke burde finne når de går gjennom sakene dine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...