Xanman Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Er det noen som kan anbefale en god julekalender? Jeg vet jeg er sinnsykt tidlig ute, men nettet har en tendens til å svikte når jeg først trenger det til å laste n... *Kremt* bestille, så det er greit å være tidlig ute Det kan gjerne være en engelsk/amerikansk kalender (om det finnes), siden jeg allerede har sett de fleste norske. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ehm.. Vær så snill? Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med den danske originalversjonen av The Julekalender? Har ikke sett den selv, med unntak av et par klipp på tuben, men den skal visst være litt av en godsak. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hva med den danske originalversjonen av The Julekalender? Har ikke sett den selv, med unntak av et par klipp på tuben, men den skal visst være litt av en godsak. Jøss, visste ikke at den fantes en originalversjon... Skal sjekke den ut. Takk for svar! Er åpen for flere Endret 21. oktober 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Vær så snill folkens, jeg trenger flere tips Lenke til kommentar
maria18 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ostepoppspøkelse.... er en veldg bra ameriknsk juleklender. mine barn elsket den!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ostepoppspøkelse....er en veldg bra ameriknsk juleklender. mine barn elsket den!! Wtf?! Jeg tviler... Endret 2. november 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Spør for aller siste gang nå Jeg trenger tips. Ellers får jeg bare følge med på The Julekalender på TV2...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 The Julekalender er den beste eg har sett. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Julebruskongen i USA Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vazelina Julekalender og The Julekalender er de to jeg pleier å se på Svært gode begge to Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 The Julekalender, uten tvil. Har sett den rundt 20 ganger nå, like morsomt hver gang ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå