Moldarin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg lurer på hvilken oppløsning som er riktig for min skjerm. Jeg har fått høre av en veldig påståelig venn at min type skjerm har en bestemt oppløsning den skal arbeide optimalt med, og ellers vil den fungere sånn passe. Dette kan meget godt stemme, men jeg finner altså ikke ut hvordan dette skulle stemme. Maskinen er en Lenovo 3000 N100 (TY0BJ) med 39,2 cm skjerm. Er det noen som kan svare på hva den «riktige» oppløsningen er, eller ev. forklare hvordan jeg selv kan se hva som er den riktige oppløsningen? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Native_resolution Den optimale oppløsningen på N100 er 1280x800. Endret 18. oktober 2008 av haalo Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Den optimale oppløsningen på N100 er 1280x800 Jeg ser på Lenovo sine norske nettsider at N200 har den oppløsningen. Jeg ser dog at skjermbilde—og spesielt tekst—flyter utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå